Ik ben vanaf begin juni bezig om het Pluspakket uit ons televisie pakket te verwijderen echter zonder resultaat. Heb het via de tv geprobeerd, inmiddels 5 maal contact gehad met KPN via chat; nog geen stap verder gekomen.....
Nu maar eens proberen of ik via deze optie verder kom....
Bladzijde 1 / 1
Aha, dat is mooie informatie.
Ik hoop dat er snel een medewerker van KPN zal reageren om je verder te helpen.
Ik hoop dat er snel een medewerker van KPN zal reageren om je verder te helpen.
Goedemorgen @IngridvD . Wat vervelend dat het niet lukt om het Pluspakket te verwijderen. Ik zie dat een collega op 14-6-2019 een wijziging (verwijderen Pluspakket) in het abonnement heeft ingevoerd. Deze wijziging loopt helaas niet door in onze systemen. Ik heb daarom deze wijziging geannuleerd. Zodra dit is verwerkt zal ik het Pluspakket opnieuw verwijderen en de kosten van het Pluspakket met terugwerkende kracht vergoeden. Ik hou je op de hoogte.
Het is gelukt om de bestelling te annuleren. Ik heb zojuist geprobeerd om het Pluspakket te verwijderen. Helaas is dat niet gelukt. Zou je willen proberen om het Pluspakket via het iTV menu te verwijderen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Mmisschien later op de avond; ik houd je op de hoogte
Jammer dat het niet gelukt is. Ik heb het zojuist doorgezet naar onze backoffice om het handmatig te laten verwijderen. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, laat ik je het weten.
Dankjewel @Vikash . We gaan het weer afwachten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.