Skip to main content

Probeer het pluspakket om te zetten naar Espn, maar krijg de melding in behandeling. Kan helemaal niks omzetten, omdat er zogenaamd wat omgezet is bij hun. Zelfde probleem met Videoland opgezegt, maar staat er ook nog steeds tussen als abonnement. In een woord gezegd. Dikke Bende weer bij hun. Klantenservice is ook slecht bereikbaar, ga zo door. Dikke complimenten van een trouwe klant

Hallo @DaanJonker, welkom terug. 

Zo te horen loopt er bij ons in het systeem iets vast. Het systeem kan namelijk maar één bewerking tegelijkertijd verwerken en wanneer dit vast loopt kunnen andere bewerkingen niet worden doorgevoerd. Hierdoor kan je zenderpakket niet wijzigen of opzeggen. Om dit op te lossen moet de klantenservice een een ticket aanmaken voor de backoffice. Ik zou je willen vragen om nog eens direct contact op te nemen met mijn collega's. Zij zijn te bereiken via 0800-0402 of via de chat op de website. Mocht je er echt niet uitkomen hoor ik het graag. 


Heb al zo vaak gebeld, moest maar rustig afwachten of wanneer het verholpen was. Hoop wel dat ik op tijd het pakket kan omzetten, begin me aardig te ergeren hier aan