Skip to main content

Ben al weken bezig om pluspakket om te zetten naar ESPN, zowel op de TV zelf als in Mijn KPN. Op TV steeds dezelfde foutcode sta-wg-14 en in mijn KPN, dat wijziging niet verwerkt kan worden. Kunt u dat zelf voor mij omzetten bij KPN, zodat ik weer voetbal kan kijken

Hallo @Syb-wg-14 ,

Als het omzetten van pluspakket naar ESPN-pakket niet lukt via MijnKPN of via de TV-ontvanger, dan kun je bellen of chatten met KPN. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ben al weken bezig om pluspakket om te zetten naar ESPN, zowel op de TV zelf als in Mijn KPN. Op TV steeds dezelfde foutcode sta-wg-14 en in mijn KPN, dat wijziging niet verwerkt kan worden. Kunt u dat zelf voor mij omzetten bij KPN, zodat ik weer voetbal kan kijken

 

Heb je KPN Hussel?

Zo ja, dan is het pluspakket gratis. 

 

P.S.

Op een forum helpen klanten elkaar en wij kunnen niets omzetten.

Wel de Moderator (KPN medewerker), vul zo wie zo je forum account zo compleet mogelijk in, dan kan de moderator het voor je nakijken. 


Hoi @Syb-wg-14 en welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om het zenderpakket om te zetten? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik of het mij lukt. 🙂


Alles gelukt dankzij een chat met Wouter van KPN.Top bedankt


Mooi zo.:thumbsup_tone4: En graag gedaan natuurlijk….

Â