Skip to main content

Vandaag kreeg ik bericht van KPN dat ik een pluspakket heb besteld en dit is toegevoegd aan mijn abonnement, terwijl dat niet het geval is. Ik wil  geen pluspakket en ga er ook niet voor betalen. Hoe kom ik er nu weer van af? De website van KPN is ineens ‘wegens onderhoud’ niet meer te bereiken…

Is dit een fout in het systeem?? Een vriend en collega van mij, hadden precies hetzelfde namelijk.

Allereerst, welkom op het forum. @Gitta Utrecht .

Heb je misschien onlangs je eerste mobiele abonnement via KPN afgesloten?

Als je dan nog een Alles-in-een abonnement hebt krijg je het pluspakket daarbij. Gratis in dat geval.

Wil je liever bellen? Het tel.nr. van KPN staat momenteel onderaan de homepage.


Dank je Peter voor je snelle reactie. En nee, dat is het gekke, ik ben al jaren abonnee van Telfort, dat is overgenomen door KPN. Ik heb ook niets gewijzigd of aangepast. Dus wellicht is het toch iets fout in het systeem?


Kan het zijn dat het niet het pluspakket betreft, maar de 11 zenders die Telfort niet maar KPN wel in het basispakket heeft?

21 ID, Investigation Discovery HD
32 History Channel HD
38 Insight HD

49 ARTE
62 Euronews
63 Al Jazeera HD
92 France 2 HD DD5.1/2.0
 
93 RTV-7 (Surinaams)
96 Rai Uno
129 Star Bharat
140 TRT Türk HD


Nee, die had ik al extra inderdaad. Het was ook echt een melding vandaag per mail van KPN, dat ik het pluspakket heb besteld. Dat heb ik nu ook op mijn televisie. Een vriend en collega hadden precies hetzelfde. Niets besteld en ineens veel meer zenders met ook een melding dat er een extra pakket was besteld en geleverd. Ook zij zijn al heel lang abonnee van KPN of Telfort.


Gek hoor. Ik kan geen overeenkomstig topic vinden, noch kan ik me herinneren dat het via het forum al ter sprake is geweest.

Heb je al gebeld? 0800-0402

Via het forum kan het ca 3 dagen duren vooralleer er een kpn moderator komt. Dan is het wel handig als je je gegevens in je forumprofiel hebt gezet. (daar staan ze afgeschermd)

Heeft die vriend/collega ook al contact gehad met kpn hierover?


Hij heeft niet het forum geschreven bij mijn weten, maar heeft wel proberen te bellen. Maar daar was niet doorheen te komen. Ik heb ook geen nummer kunnen vinden trouwens


Nummer heb ik hierboven in mijn bericht staan, Gitta.

KPN heeft nog steeds een noodpagina op kpn.com waar het tel.nr. gewoon onderaan vermeld staat.


Dank je Peter, had ik gemist.

Ik ga het proberen. Dank ook voor het meedenken!

Groet, Gitta


Hoi @Gitta Utrecht

 

zie dat @PeterG je al mooi op weg heeft geholpen. Is het gelukt om ons te bereiken? Ik hoop van wel :) 


Beste Loes,

Nee dat is nog niet gelukt, maar ik heb het ook niet echt veel geprobeerd. Ik zag inmiddels in mijn KPN dat er van alles was toegevoegd aan mijn account,, maar dat ik (vooralsnog) nergens voor hoef te betalen. Ik blijf nog wel steeds zitten met de vraag wat de reden is van deze toevoegingen, zonder dat ik daar om gevraagd heb.

Dus fijn Loes wanneer je daar nog iets over zou kunnen zeggen.

Dank, 

Gitta