Skip to main content
Beantwoord

pluspakket op 2e ontvanger werkt niet

Ik heb 2 ontvangers maar op de 2e werkt het pluspakket niet.staat wel geabonneerd in het menu

Beste antwoord door Henk1308

Ook gevonden. Zenders stonden uit. Bedankt voor de hulp. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38718 reacties
  • 6 mei 2020

Hallo @Henk1308 ,

Haal die ontvanger eens helemaal van de stroom af. En kijk dan of het opnieuw opstarten van de ontvanger helpt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

@Noordzee Nee werkt niet

Forum|alt.badge.img+16
  • 6670 reacties
  • 6 mei 2020

Hallo @Henk1308,
Geen aparte zenderlijst gemaakt? Het kan ook zijn dat die 2e ontvanger een andere zenderlijst heeft. Klik even op de blauwe knop van je afstandsbediening en kies voor andere zenderlijst. Daarna voor Alle zenders en dan OK. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

Ok,ik zie dat hij werkt,maar zie nu in de zenderlijst dat sommige zenders niet beschikbaar kunnen zijn op uw adres,terwijl ik bij Telfort wel deze had. En Telfort en KPN  is hetzelfde.beetje vreemd

Forum|alt.badge.img+16
  • 6670 reacties
  • 6 mei 2020

Hallo @Henk1308,
Dan heb je waarschijnlijk een iets oudere verbinding waardoor HD zenders maar op één ontvanger kunnen. Waarschijnlijk is de 2e ontvanger ingesteld op SD en daardoor vallen sommige zenders inderdaad weg. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

@Noordzee Heb net glasvezel,hij staat ook op hd en 1080i

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

Oplossing niet gevonden

Forum|alt.badge.img+16
  • 6670 reacties
  • 6 mei 2020

Hallo @Henk1308,
Maar zit je dan bij KPN of bij Telfort? Want dat is zeker niet hetzelfde. Bij Telfort heb je namelijk het uitgebreide pakket en het pluspakket. Het uitgebreide pakket kost volgens mij €5,00 en dit zit bij KPN gratis in het zenderpakket. Het pluspakket is bij zowel KPN als Telfort hetzelfde.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

Overgestapt naar kpn met voordeel en dat soort dingen.maar heb op de site gekeken en daar zag ik dat sommige zenders niet op alle adressen ontvangen kunnen worden beetje vreemd vind je niet?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 6 mei 2020

Wat is het merk van de ontvangers? U heeft geen Motorola ontvangers?

Staat bij beide ontvangers uw abonnementnummer ingevuld?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

Dus in het pluspakket van KPN zou ik zenders moeten hebben maar ik heb ze niet.terwijl ik deze bij Telfort wel had.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

@Nick83 beide ontvangers hebben t pluspakket.maar ik mis een aantal zenders die erin moeten zitten.

Die had ik bij Telfort wel.en Telfort en KPN is hetzelfde lijntje. Is mij verteld door KPN. 

Forum|alt.badge.img+16
  • 6670 reacties
  • 6 mei 2020

Hallo @Henk1308,

Staat de zenderlijst nu wel op alle zenders, zoals ik eerder aangaf? Wat KPN zegt over het adres heeft te maken of HD beschikbaar is of niet, dat is in dit geval wel het geval dus ook alle zenders moeten zichtbaar zijn. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 mei 2020

@ChrisWissink Ja alles aan maar deze zenders staan er ook niet in die lijst.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 6 mei 2020

Ook gevonden. Zenders stonden uit. Bedankt voor de hulp. 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic