Skip to main content

Ik heb 2 ontvangers maar op de 2e werkt het pluspakket niet.staat wel geabonneerd in het menu

 

Hallo @Henk1308 ,

Haal die ontvanger eens helemaal van de stroom af. En kijk dan of het opnieuw opstarten van de ontvanger helpt.


@Noordzee Nee werkt niet

 


Hallo @Henk1308,
Geen aparte zenderlijst gemaakt? Het kan ook zijn dat die 2e ontvanger een andere zenderlijst heeft. Klik even op de blauwe knop van je afstandsbediening en kies voor andere zenderlijst. Daarna voor Alle zenders en dan OK. 


Ok,ik zie dat hij werkt,maar zie nu in de zenderlijst dat sommige zenders niet beschikbaar kunnen zijn op uw adres,terwijl ik bij Telfort wel deze had. En Telfort en KPN  is hetzelfde.beetje vreemd


Hallo @Henk1308,
Dan heb je waarschijnlijk een iets oudere verbinding waardoor HD zenders maar op één ontvanger kunnen. Waarschijnlijk is de 2e ontvanger ingesteld op SD en daardoor vallen sommige zenders inderdaad weg. 


@Noordzee Heb net glasvezel,hij staat ook op hd en 1080i


Oplossing niet gevonden


Hallo @Henk1308,
Maar zit je dan bij KPN of bij Telfort? Want dat is zeker niet hetzelfde. Bij Telfort heb je namelijk het uitgebreide pakket en het pluspakket. Het uitgebreide pakket kost volgens mij €5,00 en dit zit bij KPN gratis in het zenderpakket. Het pluspakket is bij zowel KPN als Telfort hetzelfde.


Overgestapt naar kpn met voordeel en dat soort dingen.maar heb op de site gekeken en daar zag ik dat sommige zenders niet op alle adressen ontvangen kunnen worden beetje vreemd vind je niet?


Wat is het merk van de ontvangers? U heeft geen Motorola ontvangers?

Staat bij beide ontvangers uw abonnementnummer ingevuld?


Dus in het pluspakket van KPN zou ik zenders moeten hebben maar ik heb ze niet.terwijl ik deze bij Telfort wel had.


@Nick83 beide ontvangers hebben t pluspakket.maar ik mis een aantal zenders die erin moeten zitten.

Die had ik bij Telfort wel.en Telfort en KPN is hetzelfde lijntje. Is mij verteld door KPN. 


Hallo @Henk1308,

Staat de zenderlijst nu wel op alle zenders, zoals ik eerder aangaf? Wat KPN zegt over het adres heeft te maken of HD beschikbaar is of niet, dat is in dit geval wel het geval dus ook alle zenders moeten zichtbaar zijn. 


@ChrisWissink Ja alles aan maar deze zenders staan er ook niet in die lijst.


Ook gevonden. Zenders stonden uit. Bedankt voor de hulp. 


Reageer