Skip to main content

Hoi,

Wij hebben sinds gisteren KPN Tv& Internet. Wij hadden al mobiel internet. Pluspakket gisteren aangezet en stond gratis op de site in MIJN KPN. Ik heb beide abonnementen gekoppeld in MIJN KPN. Nu krijgen we echter factuur waarop we pluspakket gewoon moeten betalen.

Ik zou dit graag laten aanpassen, maar ik zie niet hoe ik eenvoudig contact kan hebben met de klantenservice via chat of email.

alvast bedankt,

Mag Nikki 

Vreemd,  dit zou altijd gratis moeten zijn.  Even bellen met de klantenservice. 


Heeft u hussel al wel aangemeld?


Klantenservice zou moeten kijken of het wel compleet gemeld is.


Hallo @NikkiT , welkom bij het KPN forum en KPN.

Omdat je nog maar zo kort klant bij KPN bent, moeten de KPN-systemen eerst controleren of jij daar wel recht op hebt, mocht dat positief uitvallen dan wordt dan met de eerstvolgende factuur weer verrekend.

 


Hallo @NikkiT , welkom bij het KPN forum en KPN.

Omdat je nog maar zo kort klant bij KPN bent, moeten de KPN-systemen eerst controleren of jij daar wel recht op hebt, mocht dat positief uitvallen dan wordt dan met de eerstvolgende factuur weer verrekend.

 

Goed om te weten, zoiets was bij Ziggo ook inderdaad. Na wijziging zijn eerste 2 facturen altijd beetje raar.


Hallo @NikkiT, zijn de abonnementen al wel aangemeld voor de Husselvoordelen? Als dat gebeurd is, is namelijk het Pluspakket gratis. Aanmelden kun je doen op onze website: Hussel voordelen aanmelden