Skip to main content

Ik kan in mijn kpn app niet vinden waar ik pakketten als pluspakket of Netf lix aan of uit kan zetten

Ik wens je enorm veel succes met het aan of uitzetten van pluspakketen. Het is vrijwel onmogelijk om iets te activeren of deactiveren. Ik dacht eerst dat het door de oversschakeling van Telfort naar KPN lag, maar ook onder KPn is het dramatisch. Het deactiveren van Ziggo sport heeft me een uur tijd gekost. Het uitzetten werkt niet via mijn KPN, en niet via het TV menu. Na akkoord aanvinken kun je wachten tot je een ons weegt, maar er gebeurd helemaal niets. Uiteindelijk is het gelukt om via de KPN app het uit te zetten.. ik zal u besparen hoelang dat heeft moeten duren.  Echt waardeloos!


Hi @Linssens, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Netflix kun je alleen beëindigen bij Netflix zelf.

Ga daarvoor naar je Netflix-profiel. Echt heel duidelijk.


Hoi Alex, volgens mij heb ik in mijn kpn alles staan.


Ik zie nog niets in je profiel. 

In de app doe je dit in ieder geval als volgt:

Log in > Producten > Thuis > Extra opties wijzigen of toevoegen. Daar kun je zenderpakketten toevoegen of verwijderen. Netflix dien je wel via Netflix zelf op te zeggen, in Mijn KPN kun je alleen uitvinken dat je het via ons betaalt. 


Linssens, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Ik heb het gevonden in de app en uitgezet. In het menu van de tv zag ik dat het er nog wel stind, maar dat zal het maandtermujn nog wel zijn denk ik. Groet Saskia


Fijn om te lezen. :relaxed: