Skip to main content

Hoe kan het dat een serie verdwijnt terwijl je zit te kijken én de “beschikbaar tot” datum staat op 30 oktober 2022 (vandaag is het 19 november 2021).

De helpdesk zegt “Sorry mevrouw dat gebeurt nu eenmaal. Ik kan u hier niet mee helpen”. Ik vind dat dit niet kan. Ik controleer juist expres voordat ik begin aan een serie tot wanneer hij beschikbaar is. Wat heeft zo’n datum nu voor zin???

Het gaat om de serie “Bellicher” eerst verdwijnt de “afspelen” knop bij de afleveringen van seizoen 1 waardoor ik dus niet verder kan kijken  (ik had net aflevering 3 gekeken en daarna was 4 ineens niet meer beschikbaar). Terwijl ik met de helpdesk bel is ineens volledige seizoen 1 leeg. Later gebeurt hetzelfde met seizoen 2.

Hoe kan je dan op de beschikbaarheidsdatum dan vertrouwen?

Via zoeken krijg ik hem hier. 

Via het menu vind ik eigenlijk nooit wat; het staat niet op alfabet namelijk. 

Nota bene. Via zoeken vind ik ook de film Bellicher: Cel. 2 x. Eenmaal tegen kosten dus Pathé. De andere gratis. Kan pluspakket zijn maar ook videoland. 

Heb je de ontvanger al herstart?


In tegenstelling tot wat de helpdeskmedewerker mij vertelde is het blijkbaar toch wel een storing/fout geweest, want inmiddels lijkt het erop dat beide seizoenen weer beschikbaar zijn. 
Thanks 😊


@PeterG Bedankt voor je reactie. Ik heb de tv ontvanger nog niet herstart, maar de afleveringen staan gelukkig inmiddels weer in de seizoenen en mét de knop “afspelen”. 

Het zag er (voordat het seizoen leeg werd) zo uit als je op een aflevering klikte:

 


Hi @Metjesdochter, bedankt voor jouw bericht en goed dat je dit aankaart. Als er een datum staat die in de toekomst is, en het werkt toch niet, dan is het in de meeste gevallen inderdaad een storing. Je bent hier dan aan het juiste adres om dit te melden. We kunnen dit dan intern melden. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het zich heeft hersteld en dat je lekker naar deze serie kunt kijken!