Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket toevoegen blijft op 'in behandeling' staan

• June 26, 2021
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Goedemorgen, wil graag het pluspakket toevoegen aan interactieve TV via instellingen en TV pakketten. Kom niet verder dan “In behandeling. Dit kan 10 minuten duren” Wat doe ik fout of wat gaat er fout.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @jankwb, ik help je graag op weg met het aanzetten van het Pluspakket. Is het activeren wel gelukt, waarna je ‘in behandeling’ te zien krijgt? Want dat kan kloppen - zo gauw je een zenderpakket aangevraagd hebt kan het even duren voordat het daadwerkelijk actief is. Dat gebeurt zo snel mogelijk, gewoonlijk binnen maximaal 24 uur. 

Laat maar weten of het is gelukt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @jankwb, ik help je graag op weg met het aanzetten van het Pluspakket. Is het activeren wel gelukt, waarna je ‘in behandeling’ te zien krijgt? Want dat kan kloppen - zo gauw je een zenderpakket aangevraagd hebt kan het even duren voordat het daadwerkelijk actief is. Dat gebeurt zo snel mogelijk, gewoonlijk binnen maximaal 24 uur. 

Laat maar weten of het is gelukt.