Skip to main content

Wil graag het pluspakket toevoegen aan mijn KPN, maar dit is via jullie app niet mogelijk. Ook via de tv ontvanger lukt het niet, want het blijft na ruim 10 minuten wachten nog steeds in behandeling staan. Kan iemand van KPN mij hiermee helpen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Sollie85, jammer dat het niet lukt!

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Heb mijn profiel aangepast.


Bedankt @Sollie85,

Ik zie dat er op 1 augustus ontzettend veel zenderpakketten gratis aan zijn gezet, en daarna is met een nieuwe bestelling het Pluspakket verwijderd en die bestelling is nog niet afgerond.

Hier kijk ik erg vreemd tegenaan. Wij kunnen als medewerkers deze pakketten doorgaans niet gratis aanzetten, en al helemaal niet allemaal tegelijk, ik ben dus benieuwd naar wat hier precies ie gebeurd? Ben je er zelf wel van op de hoogte dat al deze pakketten aan staan en zo ja, hoe is dat precies in gang gezet? 

En waarom is er daarna voor gekozen om het Pluspakket te verwijderen? Hoor het graag!


Omdat ik van de (zomer)acties gebruik wil maken natuurlijk die er op dit moment spelen waar ik van op de hoogte ben en die gewoon heb aangezet via KPN, omdat dat kan.

Als (trouwe) klant wil ik hier graag gebruik van maken en uitproberen, daar zijn die acties toch voor bedoelt, of niet?

Waar ik vreemd tegenaan kijk is dat ik op dit moment het pluspakket en ESPN niet meer kan aanzetten, nadat ik het pluspakket heb verwijderd. Waarom moet het zo lang duren om weer te activeren?

Dus Ik ben er van op de hoogte dat ik deze pakketten heb geactiveerd en ben, volgens mij, geen motivatie verschuldigd aan u waarom ik hier  verder specifiek gebruik van wil maken. Wel kan Ik u vertellen dat ik het pluspakket graag wil gebruiken om de Saw films af te kijken, omdat u daar benieuwd naar bent. 
 

Alvast bedankt voor uw reactie.


Hmm, als je dit in MijnKPN zag staan geef ik je groot gelijk dat je hier gebruik van hebt gemaakt. Het gekke is dat wij hier allemaal niet op de hoogte zijn van dat we een actie hebben waarbij het mogelijk is om zoveel zenderpakketten gratis aan te zetten. Vandaar mijn verwondering :wink:

Weet ook niet of het wel klopt, bij mijn weten kon je 1 pakket uitkiezen. Als dat inderdaad de aard van deze actie was, is het natuurlijk heel mooi voor je dat je toch allemaal tegelijk aan hebt kunnen zetten!

Dan over het Pluspakket; het uitzetten hiervan, is nog niet ‘klaar', dit is nog een lopende bestelling wat inhoudt dat het Pluspakket administratief nog niet volledig van je abonnement af is gehaald. Normaal gesproken hoort dat binnen een paar minuten klaar te zijn, het is dus erg vreemd dat dit bij jou al een aantal dagen duurt. Het kan zijn dat dit niet goed gaat omdat het systeem ergens onder water in de war is door alle zenderpakketten die tegelijkertijd toe zijn gevoegd, dat is namelijk heel erg ongebruikelijk.  Ik ga hierover contact opnemen met een achterliggende afdeling die mede door de vakantieperiode helaas een grote werkvoorraad heeft waardoor het helaas lang gaat duren voordat we een reactie ontvangen (lang al in meerdere weken :slight_frown: ) De ‘gewone’ klantenservice waar wij forum moderators ook onder vallen, heeft helaas geen enkele invloed op het bestelsysteem, we zijn hiervoor echt afhankelijk van die achterliggende afdeling. Enige wat ik voor je kan doen is duimen dat de bestelling in tussentijd alsnog afgerond wordt, waardoor je niet weken hoeft te wachten. Mocht dat het geval zijn, wil je dat hier dan laten weten zodat ik er op de hoogte van ben dat er schot in de zaak zit?


Had al telefonisch contact hierover gehad met de klantenservice. En het zijn echt meerdere gratis pakketten anders had ik ze natuurlijk nooit toegevoegd. Vind het wel knap waardeloos dat het zo lang moet duren bij zo’n groot bedrijf als KPN, maar daar kan ik al bijna een boek overschrijven. Er wordt lekker langs elkaar heen gewerkt zo te zien. Ik hoop eigenlijk dat u er wat schot in de zaak kan laten krijgen. 


Tuurlijk, als het niet had gekund dan had je ze ook niet kunnen selecteren! :sweat_smile:

En dit is ook knap waardeloos, bij een klein deel van alle bestellingen die geplaatst worden, gaat het mis. En dit moet meestal handmatig hersteld worden door die achterliggende afdeling die daar de handen aardig vol aan heeft. Dat is waarom het zo lang duurt :slight_frown: Excuus hiervoor, ik hoop dat ze dit snel in orde weten te maken!


@Sollie85 mag ik vragen welke pakketten jij gratis hebt bij de KPN?