Skip to main content

Zijn al week bezig met pluspakket uitzetten, lukt niet. Ook via kpn zelf gedaan deze lukken het ook niet. Wordt hier moedeloos van elke keer weer hetzelfde, en maar zien dat je je geld weer terug krijgt.

@Carols  Via de afstandsbediening van de tv ontvanger kun je het pluspakket ook uitzetten,

Druk op de menu knop en dan zenderpakketten  dan geabonneerd kiezen en daar kun je het pluspakket per direct uitzetfen


@Carols is het inmiddels gelukt via de afstandsbediening


Hoi @Carols, welkom op het forum! :blush:

Is het inmiddels gelukt om het Pluspakket uit te zetten? Eventueel via de afstandsbediening/tv zoals @jimny ook aangeeft? Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!


@Carols Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Staat nog steeds aan?????? Meerdere malen met KPN gesproken zou de 13 uitgaan. Einde contract maar weer eens rond kijken naar andere provider.


@Carols Staat het Pluspakket nog steeds aan? :disappointed_relieved:  In dat geval wil ik je vragen om de volgende gegevens in je forumprofiel (privé) in te vullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. 

Geef je hier een seintje zodra je de gegevens hebt ingevuld? Dan kan ik even meekijken.Â