Skip to main content

Al sinds twee maanden probeer ik het pluspakket op te zeggen omdat ik Ziggosport wil kijken.

Via de tv ontvanger lukt het niet, via de website lukt het niet en ook via de servicedesk krijgt men het niet voor elkaar.

Bij de servicedesk krijg ik te horen: binnen 24 uur is het voor elkaar. Dat was begin augustus, half augustus en begin september.

Kan iemand mij op het spoor zetten dat dit opgelost kan worden. Binnen KPN lukt het niet.

Hoi @Trudel en welkom op het forum! Via al die wegen zou je denken dat het op één van die manieren wel moet lukken. 😕 Wat gek dat het Pluspakket maar niet uitgaat. Die moet dus uit en Ziggo Sports moet aan? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Hoi Sanne, ik heb de gegevens aangevuld.

 

Go for it!


Dankjewel! Ik heb alles uitgepluisd en zie inderdaad dat je dit al flink lang probeert te regelen. 😕 Excuses dat het zo stroef gaat, het opzeggen van een zenderpakket zou zeker niet zo lang moeten duren. Ik zie dat de technische dienst dit nog in beheer heeft. Ze liepen er eerder tegenaan dat er een wijziging open bleef staan. Dat is nu afgerond lijkt het, dus ik heb hen bericht gestuurd met het verzoek het Pluspakket uit te zetten. Ze zullen deze melding binnen 2 werkdagen oppakken, dus ik verwacht dat je uiterlijk dinsdagavond weer een terugkoppeling hebt. 

Mochten ze contact opnemen of mocht je bericht ontvangen, laat je hier dan weten of het goed gegaan is? Mocht er geen contact zijn geweest, laat ook dan hier weer een bericht achter. Dan ga ik er achteraan! 


Hoi Sanne, het is nu donderdag 24/9 11:56 uur.

Nog niets gehoord of contact gehad en het pluspakket staat nog steeds aan volgens mijn KPN.

Graag je inspanning gevraagd.

 

Groetjes, Trudelg


Super dat je aan de bel trekt. Ik heb de collega van de technische dienst die voor het laatst met jouw melding aan de slag is gegaan hierover gemaild met de vraag hoe dit nu afgerond kan worden. Ik weet niet wanneer hij weer aan het werk is of kans ziet om dit op te pakken, maar zodra ik een terugkoppeling van hem heb laat ik het je weten! Mocht een reactie lang op zich laten wachten, dan ga ik op zoek naar een andere manier om dit op te lossen. Ik houd dit in de gaten. 


Hoi Sanne, na ruim 2 maanden eindelijk witte rook. Ik werd vanmorgen gebeld en het is gelukt. We kunnen zelf weer zenderpakketten aan en uit zetten en er zal 2 ½ maand gecrediteerd worden voor het pluspakket.

Dank voor je inspanningen. 


Mooi! Ik had ook reactie terug van mijn collega waarin hij hetzelfde aangaf. 😄 Fijn dat het opgelost is en bedankt voor het terugkoppelen! 


Reageer