Skip to main content

Ik probeer al 2 weken het pluspakket op te zeggen via mijn KPN en via de televisie wat dus niet lukt. Klantenservice gebeld dan krijg je eerst een onzinnig bandje met instructies die op een kleuterschool thuis horen. Resultaat: noppes. Dan krijg je een medewerker te spreken die aangeeft dat ik pas vanaf 20 december kon opzeggen en dat ga je dan vraag doen met gevolg dat ik nu op 26 december nog steeds het pluspakket heb.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hallo @Sardou het pluspakket is tegenwoordig gratis en is dus weinig zinvol om het op te zeggen. Op een eerstvolgende factuur staat het dan vermeld voor €0,00, houd dat even in de gaten.

 


Hallo @Sardou het pluspakket is tegenwoordig gratis en is dus weinig zinvol om het op te zeggen. Op een eerstvolgende factuur staat het dan vermeld voor €0,00, houd dat even in de gaten.

 

Indien gecombineerd met mobiel wel, als mobiel niet bij KPN afgenomen wordt op hetzelfde adres zijn er geen Husselvoordelen en dus ook geen gratis Pluspakket.


Welkom op het forum @Sardou, het kan zijn dat het Pluspakket inderdaad gratis is bij jouw abonnement, dan kan je die gewoon aan laten staan. Als dat niet het geval is kunnen we met je meekijken, dat kan telefonisch (0800-0402), via de chat of hier op het forum. Als je wilt dat ik met je meekijk kan je jouw forumprofiel volledig invullen zodat ik weet welk abonnement ik moet hebben.