Skip to main content

Hallo kpn ook ik

probeer het al de hele tijd zelf stop te zetten maar wegens een technische storing is het niet mogelijk niet via de ap van kpn en niet via mijn tv 

 

Mvg tina

*Admin: afgesplitst

Goedenavond @Tinaeijbinck243! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Vervelend dat jij deze foutmelding te zien krijgt. Je kunt het zenderpakket ook via onze klantenservice stopzetten:

Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? En ook het e-mailadres wat wij mogen hanteren als contact e-mailadres. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan kan het nagekeken en aangepast worden.

Laat je het weten of het Pluspakket intussen stopgezet is of dat ik nog iets voor je kan betekenen?

 


Dank u voor de info heb inmiddels

gebeld met Kpn en inmiddels

opgelost 


Super, heel fijn dat het telefonisch al opgelost is! Bedankt voor jouw terugkoppeling en wie weet lezen we weer van elkaar op het forum! :smiley: