Skip to main content

Ik wil het pluspakket uitzetten. Ik had het drie maanden in de actie, maar vind het niet interessant genoeg. Ik heb geen mobiel abo dus is voor mij niet gratis.

Via tv kreeg ik foutmelding. Via Mijn KPN gedaan, na het bevestigen van het opzeggen stond het pluspakket er nog steeds in. Nog vier keer geprobeerd, nog steeds niet opgezegd.

Ik heb nu voor het einde van de actieperiode doorgegeven dat ik pluspakket op wil zeggen, dus ik hoop maar dat ie niet op de factuur staat volgende maand.

Ik wil het pluspakket uitzetten. Ik had het drie maanden in de actie, maar vind het niet interessant genoeg. Ik heb geen mobiel abo dus is voor mij niet gratis.

Via tv kreeg ik foutmelding. Via Mijn KPN gedaan, na het bevestigen van het opzeggen stond het pluspakket er nog steeds in. Nog vier keer geprobeerd, nog steeds niet opgezegd.

Ik heb nu voor het einde van de actieperiode doorgegeven dat ik pluspakket op wil zeggen, dus ik hoop maar dat ie niet op de factuur staat volgende maand.

 

Je kan het ook proberen uit te zetten in de KPN tv decoder.

Bij menu en instellingen.

 

Vul ook je gegevens zo compleet mogelijk in, in je account van dit forum.

Dan kan een moderator je helpen.

P.S. Alleen de moderator (medewerker KPN) kan die gegevens zien. 


Hoi @B Schoonen. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb in onze systemen doorgegeven dat je het Pluspakket wil verwijderen uit het abonnement. Het duurt even voordat deze wijziging is verwerkt. Ik hou het voor je in de gaten. Laat je mij ook weten wanneer deze zenders verdwenen zijn?


Ik heb inmiddels bevestiging en de zenders zijn van mijn tv. Dankjewel


@B Schoonen Graag gedaan! :blush: