Skip to main content

Op 28 december 2022 digitene besteld voor mijn tweede tv in de serre. Digitene netjes geleverd op 31 december. Is nog niet aangesloten i.v.m. water overlast in mijn serre. Heb ook een gewoon tv abonnement van KPN. Gisteren 3 januari in eens al mijn zenders van het plus pakket verdwenen. Gebeld met klantenservice, 4 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad in 2 uur tijd. Conclusie na 2 uur was dat ze het niet op konden lossen, gingen een mail sturen naar een andere afdeling. Gaat 2 dagen duren zeggen ze voor het opgelost is. Lang leve de klantenservice, ik vind dit onacceptabel en moet niet kunnen bij KPN, 

Hoi @heel boos, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat het Pluspakket zomaar verdween toen je Digitenne aanvroeg, dat zou daar geen invloed op mogen hebben. Zijn de zenders van het Pluspakket inmiddels weer te kijken, is het hersteld?

Dat je de Digitenne nog niet hebt aangesloten i.v.m. wateroverlast kan ik me voorstellen, hopelijk is dat snel verholpen. 


Hallo, er is helaas nog niets geregeld. Ik heb vorige week denk ongeveer 6 uur aan de telefoon gehangen. Ongeveer 8 verschillende medewerkers van de klantenservice gesproken. Nog niets opgeleverd. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.


Hoi, heb je je gegevens in je forumprofiel ingevuld? Dan kan Jasper even in je abonnement gegevens duiken.

Pluspakket heb je gratis indien:

Je ook minimaal één mobiel kpn abonnement op het adres hebt.

Verder: waarom Digitenne (met beperkte mogelijkheden!) in de serre? Waarom daar niet ook een interactieve TV ontvanger? Of een tv die geschikt is voor de smart-tv app van kpn of een streamingbox/dongel of stick???

Ik heb één ontvanger maar op in totaal 3 tv's interactieve tv….

Bijlage: breedbeeldweetjes, zenderindeling pluspakket.

Bijlage: breedbeeldweetjes, zenderindeling Digitenne (alleen live kijken)


 

Verder: waarom Digitenne (met beperkte mogelijkheden!) in de serre? Waarom daar niet ook een interactieve TV ontvanger? Of een tv die geschikt is voor de smart-tv app van kpn of een streamingbox/dongel of stick???

 

Dat lijkt me wel duidelijk. Hij wil profiteren van de sublieme beeldkwaliteit van Digitenne. 

Digitenne rules !!! 

 


Het opnieuw activeren van het Pluspakket gaat niet van harte dus! Zou je jouw forumprofiel inderdaad volledig kunnen invullen @heel boos? Dan kan ik met je meekijken naar de situatie.


Achter de schermen schijnen ze er mee bezig  te zijn. Maar tot op heden nog steeds geen plus pakket. Schijnt heel moeilijk te zijn. Backoffice doe je best zou ik zeggen het zou deze week opgelost zijn, dus nog 1 dag.


Als het moeilijk is verklaart dat wel waarom het langer duurt, ondanks dat dat natuurlijk niet wenselijk is. Hopelijk heb je de zenders snel weer beschikbaar! Als dat niet zo is kan je je profiel invullen zoals ik noemde, dan kunnen we met je meekijken en denken.