Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket verdwenen

  • July 8, 2020
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb het zilverpakket en daarbij zit ook het pluspakket, maar bij de laatste zenderwijziging is het pluspakket niet meer door mij te ontvangen. Kan iemand mij vertellen waarom het pluspakket er plotseling niet meer bij zit?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

Zilverpakket heb ik nog nooit van gehoord. En ik volg ITV toch al sinds begin 2011.

Ik denk dus dat je Alles-in-1 Premium hebt.

Doe eens een reset van de ontvanger. Bij iemand anders (ook geabonneerd op plus maar was er ook niet, hielp dit).
Nota Bene. Bij het nieuwe menu gebruik Frisse start (de uitleg is nog niet aangepast aan het nieuwe menu)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 8, 2020

Ik heb het zilverpakket en daarbij zit ook het pluspakket, maar bij de laatste zenderwijziging is het pluspakket niet meer door mij te ontvangen. Kan iemand mij vertellen waarom het pluspakket er plotseling niet meer bij zit?

Dat weet ik niet. Maar u heeft volgens mij wel een antiek abonnement...


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 8, 2020

Zilverpakket heb ik nog nooit van gehoord. En ik volg ITV toch al sinds begin 2011.

Ik denk dus dat je Alles-in-1 Premium hebt.

Doe eens een reset van de ontvanger. Bij iemand anders (ook geabonneerd op plus maar was er ook niet, hielp dit).
Nota Bene. Bij het nieuwe menu gebruik Frisse start (de uitleg is nog niet aangepast aan het nieuwe menu)


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @kaassoufle, het zilverpakket is inderdaad een heel oud abonnement. Zo'n 10 jaar geleden hadden we inderdaad Brons, Zilver en Goud. Ik weet nog dat Zilver en Goud een aantal extra's hadden, waarbij het Pluspakket inderdaad gratis bij Zilver hoort. Leuk om nog eens zo'n abonnement terug te zien! :smiley:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 9, 2020

Kan ik me inderdaad nog herinneren. 

Ik had toen alleen glasvezel internet en telefonie.

Een paar jaar later heb ik TV er pas bij genomen.

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord @kaassoufle en hoop dat dit inhoudt dat je de zenders inmiddels weer kunt bekijken! Mocht het toch nog niet lukken, zou je dan nog je profiel willen aanvullen zodat ik met je mee kan kijken?