Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket verwijderen uit abonnement

  • January 13, 2021
  • 4 reacties
  • 366 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist een e-mail gekregen dat mijn Pluspakket na ongeveer 1 maand stopt. Om dit niet meer te gebruiken, moet ik het uitzetten via Mijnkpn. Mijn vraag is, stopt het Pluspakket direct na het uitzetten via Mijnkpn of is het mogelijk om dit uit te zetten aan het eidn van de gratis periode?

Beste antwoord door jimny

Dag van te voren uitzetten, dat kun je dan het beste doen via je afstandsbediening dan wordt  het meteen  op  de dag zelf uitgezet

 

Dus via de menu knop van de afstandsbediening, instellingen, zenderpakketten, geabonneerd  en dan zie je o.a, het pluspakket en die zet je uit

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 13, 2021

Dag van te voren uitzetten, dat kun je dan het beste doen via je afstandsbediening dan wordt  het meteen  op  de dag zelf uitgezet

 

Dus via de menu knop van de afstandsbediening, instellingen, zenderpakketten, geabonneerd  en dan zie je o.a, het pluspakket en die zet je uit


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Observer. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @jimny al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Anders horen we het graag van je!


Xlight
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 26, 2021

Ka het uitzetten van het pluspakket niet viaMijn KPN?


Forum|alt.badge.img+10

@Xlight Ja, dat kan ook onder producten>TV>pakketten wijzigen.