Seizoen 5A is begin deze maand toegevoegd. Het is zeker de bedoeling dat 5B ook wordt toegevoegd, alleen duurt dat nog wel een tijdje helaas...
Is er al een datum bekend qua toevoeging van Seizoen 5B?
De Ziggo conculega’s kunnen in decemberszelfs al van seizoen 6 gaan genieten..
Is er al een datum bekend qua toevoeging van Seizoen 5B?
De Ziggo conculega’s kunnen in decemberszelfs al van seizoen 6 gaan genieten..
Hi
ik hoop oprecht dat het klopt dat vanaf midden december de afleveringen 11 t/m 20 te zien zijn van seizoen 5B. Goede serie, kan niet wachtten
ik hoop oprecht dat het klopt dat vanaf midden december de afleveringen 11 t/m 20 te zien zijn van seizoen 5B. Goede serie, kan niet wachtten
en seizoen 6 wanneer wordt deze geplaats. mede omdat inderdaad je bij ziggo deze al kan gaan bekijken
Ja, dat klopt… Anders zou ik het niet durven zeggen.Â
en seizoen 6 wanneer wordt deze geplaats. mede omdat inderdaad je bij ziggo deze al kan gaan bekijken
Zo ver kan ik niet in de toekomst kijken, dus die moet ik je schuldig blijven.
Wanneer vikings seizoen 5 aflevering 11 t/m 20 ?Â
Â
Die zijn naar verluid 2 weken geleden toch al toegevoegd? (kan het hier niet checken; geen pluspakket)
Bedankt Peter G. Inderdaad na opnieuw opstarten heb ik de afleveringen.Â
Veel plezier ermee!
P.S. Seizoen 6 wordt v.a. 1 januari bij de VRT uitgezonden!
Opnemen dus; want is pas in 2021 on demand beschikbaar. Bij Netflix dan want die heeft nu de rechten. Ik verwacht het derhalve niet meer bij KPN pluspakket on demand, danwel Videoland.
Helaas is bovenstaande onjuist. Ik heb met vergist doordat er topics liepen over Vikings en Handmaid's tale. VRT zendt het 3de seizoen Handmaid's tale uit per 1 januari.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.