Skip to main content

Ik heb al een paar jaar interactieve tv en internet met Fox sport en het pluspakket. Nu heeft mijn vrouw sinds dit jaar een mobiel abonnement. Dus maken we gebruik van compleetvoordeel. Die stond standaard op het pluspakket. Nu heb ik dit gisteravond omgezet naar Fox sport via de mijn kpn app. Tot mijn verbazing zag ik toen dat het pluspakket was verdwenen. Die heb ik vervolgens opnieuw geactiveerd. Dit is ook gelukt, want het staat in mijn producten in mijn kpn. Ook op tv staat die bij de pakketten waarop ik geabonneerd ben. Het probleem is nu dat ik het pluspakket niet kan kijken. Al een reset endergelijke gedaan, maar het pakket komt niet tevoorschijn tussen de kanalen. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Beste @Joost1978 

Dit is erg vervelend, ben je toevallig KPN Compleet? (oud abonnement, die is er niet meer. Tegenwoordig KPN Hussel geworden) Als je KPN Compleet hebt kun je wisselen:

Fox Sports of het Pluspakket, dus niet allebei.


Beste @Dennis Schreve,
Ik ben ervan op de hoogte dat je niet op allebei de pakketten het voordeel kan krijgen. Ik heb nu het voordeel toegepast/omgewisseld naar Fox sport. Uiteraard wil ik ook gewoon het pluspakket (betaald) behouden, maar die doet het nu dus niet meer.


Beste @Dennis Schreve,
Ik ben ervan op de hoogte dat je niet op allebei de pakketten het voordeel kan krijgen. Ik heb nu het voordeel toegepast/omgewisseld naar Fox sport. Uiteraard wil ik ook gewoon het pluspakket (betaald) behouden, maar die doet het nu dus niet meer.

Aha! Nu begrijp ik het, dat is erg vervelend dat het niet werkt. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze het uitzoeken waar het probleem zit. Alvast bedankt voor het invullen.


Thanks voor de tip. Heb het ingevuld en kan het hopelijk snel worden opgelost.


Zou iemand van KPNhier antwoord op kunnen geven. Mijn kids willen graag de kinderkanalen kijken.


Zojuist telefonisch contact gehad en het was helaas niet op te lossen en is er een ticket aangemaakt voor de backoffice. Technisch probleem dus waarschijnlijk. Afwachten maar weer...


Hoi, wat vervelend. Vooral voor de kids. Daarom, kinderkanalen / kanalen geschikt voor kinderen die je nu op dit moment wel kunt krijgen:

3 NPO Zapp
9 Disney XD (tussen 04:00 en 18:00 uur)
23 Dreamworks
28 Disney channel
31 Ketnet (6:00 tot 20:00)
33 Nickelodeon
58 NPO Zappelin Extra (SD)
60 Cartoon Network


Hi @Joost1978! Vanwege de drukte, ben ik er nu pas aan toegekomen om op jouw bericht te reageren! 

Kinderen die nu niet naar de kinderkanalen kunnen kijken :unamused:, laat mij raden: Nick jr?
Ik heb het Pluspakket opnieuw geactiveerd, wil jij jouw TV ontvangers eens herstarten (minimaal 30 seconden) en controleren of de zenders uit het Pluspakket nu wel zichtbaar zijn? 

Zo niet, dan hoor ik het graag van je!


Hoi @Shyrin_ ,
 

Bedankt, maar het is helaas nog steeds niet gelukt. Het kastje een paar minuten van het stroom gehaald en helaas geen resultaat. De zenders staan overigens ook niet verborgen.
 

Het begint nu wel een beetje vervelend te worden, maar daar kan jij niks aan doen.


Hoi @Shyrin_ ,
 

Bedankt, maar het is helaas nog steeds niet gelukt. Het kastje een paar minuten van het stroom gehaald en helaas geen resultaat. De zenders staan overigens ook niet verborgen.
 

Het begint nu wel een beetje vervelend te worden, maar daar kan jij niks aan doen.

@Joost1978, KPN heeft er toen ook al storing mee gehad, schijnbaar werkt het nog niet vlekkeloos.


Jammer! Had gehoopt dat dit de oplossing zou zijn! 

Wat @Dennis Schreve  aangeeft, klopt: het activeren van zenderpakketten gaat niet voor iedere klant, zoals wij dat graag willen hebben: binnen 15 minuten actief. Ik zie dat naar aanleiding van een contact met onze klantenservice er al een melding is gestuurd naar de onderzoekende partij. Alle meldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt en, zoals je gemerkt hebt, is het momenteel druk. 

Wat ik wel kan doen, is een oogje in het zeil houden en een beroep doen op jullie geduld! 


@Shyrin_  Het is nog steeds niet opgelost! Ondanks de drukte is het toch te gek voor woorden dat het zo lang moet duren wat normaal in een kwartiertje zou lukken. Ik hoop dat het aankomende week snel is opgelost anders ga ik denk ik maar eens rond kijken naar iets anders ben ik bang...


Normaal binnen een kwartier, nu is er helaas een storing waardoor het niet werkt, zoals het zou moeten werken. Ik hoop ook dat het zo snel mogelijk opgelost wordt! 


We zijn nu al bijna een maand verder en nog steeds is het pluspakket niet te zien! Ik wil nu zo snel mogelijk een antwoord van kpn. Ik las in een algemeen topic dat de storing opgelost zou zijn. Nou daar is bij mij niks van te merken. Als het pakket binnen een week vanaf nu niet te zien is op mijn tv, zal ik zeker overstappen naar een concurrent. Mijn geduld raakt namelijk een keer op! Kpn bedankt voor de geweldige service! 😡


Het antwoord is nog hetzelfde, @Joost1978: de melding bij de onderzoekende partij staat nog in behandeling. Ik heb om een update gevraagd en de terugkoppeling is dat de men ernaar streeft om het Pluspakket deze week geactiveerd te krijgen. 


Je zult het ongetwijfeld gemerkt hebben, maar het is helaas nog niet opgelost, ze zijn er nog steeds mee bezig. Als het goed is, is jouw voicemail ook ingesproken door een collega die ermee bezig is.


Zowel ik als de onderzoekende partij hebben geen reactie meer van jouw ontvangen: we gaan er vanuit dat de storing opgelost is en jij en jouw kinderen weer gebruik kunnen maken van de zenders van het Pluspakket!