Skip to main content

@ KPN Sinds gister(middag) 11-7 ben ik wat zenders kwijt o.a Ons  en 192 TV  het lijken zenders uit het pluspakket te zijn.

Ik heb dit pluspakket al jaren , dus waarom het nu "verdwenen”is geen flauw idee.

Bij mijn abonnement kan ik ook niets terugvinden

Hallo @Oberon 5 kijk eens in de tv decoder bij pakketten of daar je pluspakket nog als (gratis) abonnement staat.

Anders even bellen met 0800 0402


@JanD  bedankt voor de tip ,ik heb ook even gebeld met KPN ( al 2 jaar niet nodig geweest , wat een verbetering die klantenservice KPN TOP.)

Het laatste Telfort voordeel -gratis Pluspakket- is nu door KPN ook verwijderd.

Ga toch geen 10 euro betalen voor dit pakket


Nu ik mijn pluspakket ben kwijtgeraakt is na het inloggen bij “mijn KPN"” de volgende info zichtbaar:

 

Thuis adres niet geladen

Kosten totaal : niet beschikbaar

Type abonnement : niet beschikbaar

Einddatum: niet beschikbaar.

Kan ik nu nog meer KPN ellende verwachten?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


@JanD  bedankt voor de tip ,ik heb ook even gebeld met KPN ( al 2 jaar niet nodig geweest , wat een verbetering die klantenservice KPN TOP.)

Het laatste Telfort voordeel -gratis Pluspakket- is nu door KPN ook verwijderd.

Ga toch geen 10 euro betalen voor dit pakket

 

@Oberon 5 

@KPN op een forum is niet nodig, zoals u merkt.

Op een forum helpen klanten elkaar met veel plezier. 😉

 

Als u KPN Hussel heeft en ook mobiel van KPN, dan krijgt u het Pluspakket gratis.

Zie ook hier, ik zie dat het pluspakket momenteel € 6,99 per maand kost. (zag wel vanaf staan). 


Hoi @Oberon 5, ik heb ook even met je meegekeken en het klopt inderdaad dat het Pluspakket niet meer actief is. Bij Telfort was CombiVoordeel, waarbij je een Thuis abonnement en een mobiel abonnement kon combineren en een voordeel kreeg. Daarbij kon je kiezen uit Eredivisie Live/FOX Sport (zoals dat toen nog heette, nu heet het ESPN), het Pluspakket of 5 euro korting op het Thuispakket.

Om gebruik te kunnen maken van de voordeel moeten er dus meerdere abonnementen op het adres actief zijn en dat is nu precies het punt. Op jouw adres is alleen een Thuis abonnement actief, geen mobiel abonnement. Daardoor kan er niets gecombineerd worden en zijn de voordelen dus niet van toepassing.

Het Pluspakket is bij jou een tijd onterecht gratis actief geweest, dat is rechtgezet. Het is dus niet een pakket waar je vanuit Telfort nog recht op had.


@Jasper Ik heb deze informatie ook via telefonisch contact van een medewerker gekregen.

Ik ben alleen vergeten dit op het forum te vermelden.

Nou moet ik zeggen dat ik van het pluspakket maar 2 zenders echt “mis” dan is € 10 euro best veel geld.


Dat kan ik me voorstellen @Oberon 5, dat is een behoorlijk bedrag voor slechts 2 interessante zenders. 

Ik zag dat je ook een ander topic had aangemaakt over de weergave in MijnKPN, om het centraal te houden heb ik die samengevoegd met dit topic. Is dat nog steeds het geval of wordt het abonnement daar nu weer goed weergegeven?

 

Zie ook hier, ik zie dat het pluspakket momenteel € 6,99 per maand kost. (zag wel vanaf staan). 

Dat is de prijs bij Husselpakketten inderdaad, oud-Telfort pakketten vallen nog onder de oude voorwaarden en daarme de oude prijs van 9,99.


@Jasper er zat een hik in “mijn KPN”, inmiddels is alles weer zichtbaar.


AH, kijk aan. Dat is fijn om te lezen. Dan klopt alles nu weer dus.
Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.


Beste, 

Al enige tijd is het Pluspakket verdwenen op mijn tv. Destijds gekregen vanwege tv, internet en mobiel op hetzelfde adres. Er wordt nogsteeds aan die voorwaarden voldaan. Op het maandelijks rekening overzicht staat het Pluspakket nogsteeds vermeld als gratis ivm combvoordeel. 

Wat te doen?


Beste, 

Al enige tijd is het Pluspakket verdwenen op mijn tv. Destijds gekregen vanwege tv, internet en mobiel op hetzelfde adres. Er wordt nogsteeds aan die voorwaarden voldaan. Op het maandelijks rekening overzicht staat het Pluspakket nogsteeds vermeld als gratis ivm combvoordeel. 

Wat te doen?

Verderop op het forum een link gevonden om combivoordeel aan te vragen. Alle gegevens (opnieuw?) doorgegeven èn, vanmorgen was alles weer terug. 👍