Skip to main content

ik kan nu politiek 24 niet vinden, gisteren deed dit kanaal het nog wel

Goedenmorgen, mijn vraag is waar de zender politiek 24 gebleven is, tot gisteren was de zender er nog op kanaal 81 nu is die ineens verdwenen beetje je raar vind ik dit dat kpn zenders verwijderd zonder dit aan te geven. met vriendelijke groet Joop.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Samenvoeging oke! Ik heb met met telfort gebeld.

En toen zeiden ze dat de zender alleen bij een pluspakket hoort.. en dat ik die niet heb.

Alleen deed de zender het gisteren nog wel….


@Luwol en @joop11 .  Dank voor jullie meldingen. 

We laten op dit moment uitzoeken wat er aan de hand is. Zodra ik een update heb, laat ik dat weten.


Erwin, bedankt voor uw reactie hoop snel iets van u te horen.


Ik veronderstelde dat een aantal kanalen wat als troost in de huidige crisis opengesteld waren nu weer zijn dicht gezet, maar Erwin zal dat ongetwijfeld ook bedacht hebben als dat zo is/was.


Best scherp van jou, @KeesYagi . Maar bij mijn weten zat politiek24 daar niet bij.

Ik wacht nog steeds op terugkoppeling


KeesYagi, dat is niet zo dit was geen extra opengesteld kanaal. Politiek 24 stond  gewoon in de zenderlijst van vorig jaar en een jaar ervoor alleen als je nu in de basis zenderlijst van kpn kijkt is het er ineens uit.


ik heb inmiddels het pluspakket gekozen. dan slaap je in ieder geval sneller.


KeesYagi ik zie inderdaad wel dat er een aantal zenders weer gesloten zijn


Waar is kpn mee bezig eerst politiek 24 eruit en ons erin dit was gisteren, waarop ik deze vraag bij het forum neer lag waarop ik keurig antwoord op kreeg dat ze de vraag Door gespeeld hadden en wachten op een terug koppeling wat er tot op heden niet is het lijkt me toch niet zo een moeilijke vraag dat het antwoord zo moeilijk te geven is, maar goed tot mijn grote verbazing heeft kpn vandaag weer wat veranderd want ons is nu weer verdwenen dit is wel een ergere snelle verandering.


grom dus ik heb voor niets een pluspakket gekozen?


ach ja laat maar zo anders moet ik er weer achter aan bellen...


maar het zou stom zijn als politiek 24 gisteren weg was en nu weer terug. en nu viel ik gisteren toch nog onder telfort. wat ze toch sloom met overzetten


ONS was afgelopen zondag open vanwege de Met je Hart Matinee. Dit is t/m augustus elke laatste zondag van de maand te zien. Wij zetten hiervoor dan ook op die dagen ONS open. Zie, voor meer informatie, dit topic. We hebben ONS alleen in dit geval wat te laat dichtgezet. 

 

Verder zijn, zoals Kees al opmerkte, de zenders die we de afgelopen tijd extra open hadden staan vanwege Corona inmiddels weer gesloten. Deze zijn nog wel te kijken als je het bijbehorende zenderpakket hebt.

 

Wat betreft Politiek 24, deze valt onder het Pluspakket (zie zenderoverzicht pagina en pdf). Dus zolang je dat hebt zou je het moeten zien. Ik begrijp echter uit jullie berichten, Joop en Luwol, dat dit nog niet zo is? Ik heb er zojuist opnieuw achteraan gemaild.


Ter info :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/npo-politiek-468248#post728483


Ik heb zojuist doorgekregen dat Politiek 24 van ons uit prima werkt. Wel is het zo dat dit dus een van de zenders was die vanwege Corona voor iedereen zichtbaar was. Dat is nu niet meer zo, dus heb je het Pluspakket nodig om de zender te kunnen kijken. Heb je het Pluspakket maar zie je de zender (nog) niet? Herstart dan even je tv ontvanger.


nee, oke dat heb ik ook begrepen van telfort daarom heb ik nu het pluspakket


Beste KPN, 

 

Waarom in godsnaam kan ik in het basispakket niet beschikken over KPN politiek 24 en moet ik wel in datzelfde basispakket genoegen nemen van vage zenders zoals Turkse zenders etc.. 


Gelukkig heb ik het nu gewoon weer. En gelukkig was dit wat ik hier schreef weer opgelost.


@PaulValk Omdat er ook klanten van Turkse afkomst zijn die die zender niet vaag vinden en er graag naar kijken en niks om politiek geven om er 24 uur naar te kijken.

En KPN nu eenmaal bepaalde zenders als basis aanbieden en andere tegen meerprijs in het pluspakket.

Keuzes maken is altijd wel iemand tegen het hoofd stoten.😵



Ik ben het eens met @PaulValk. Er moeten wel goede keuzes gemaakt worden. Iedereeen moet op de hoogte zijn wat de politiek voor ons beslist. Ik vind het een onbegrijpelijke keuze om politiek niet in het basispakket op te nemen. En inderdaad wat moeten we met al die andere zenders. Ik kijk er nooit naar en betaal toch een flink maandbedrag. Voor het pluspakket moet ik dan nog eens euro 9 bijbetalen, terwijl ik ook op de films niet zit te wachten. KPN onthoudt ons gewoon van goede informatie. Wat betreft bovenstaande discussie,  moeten ook zenders voor buitenlanders die in Nederland wonen in het basispakket als dit een informatieve zender is. 

Ik blijf zoeken naar waar ik wel politiek kan krijgen voor een normaal maandbedrag omdat ik recht heb op deze informatie


Ik blijf zoeken naar waar ik wel politiek kan krijgen voor een normaal maandbedrag omdat ik recht heb op deze informatie

Voor nop via internet, @Jootje57 

Via je Smart-tv (niet ouder dan 2015), de npostart app.

Via je laptop npostart.nl (directe link: https://www.npostart.nl/live/npo-politiek )

Via je smartphone: download de npostart app

Via je tablet: download de npostart app

npostart ondersteunt het gebruik van Chromecast (voor laptop via browser Google Chrome en Edge Chromium)


@Jootje57 Daar zijn genoeg mogelijkheden voor om die informatie wat die Pipo’s beslissen voor je tot je te krijgen, de staatscourant staat alles in wat ze beslissen, gratis te raadplegen.  https://www.officielebekendmakingen.nl/staatscourant

Als je 24 uur per dag naar die saaie debatten wilt kunnen kijken zijn de mogelijkheden wat @PeterG oppert er om zonder extra kosten te bekijken.

 


Dank voor de tips maar ik wil npo politiek op de tv bekijken (daar betaal ik toch voor?). Er staat ook geen app bij mijn menu op de tv. De debatten zijn allerminst saai itt al die spelletjes en datingsellende.


(daar betaal ik toch voor?)

@Jootje57 . Als je het pluspakket afneemt wel :wink: