Skip to main content

Toen bekend werd dat KPN met een nieuwe tv box zou komen heb ik meteen mijn Ziggo abonnement opgezegd om over te stappen naar glasvezel van KPN. Ik had eerder een glasvezel abonnement, maar over het TV kastje dat ik destijds had was ik niet te spreken. Ziggo had met de Mediabox Next een veel beter aanbod. Maar de TV+ box leek veelbelovend. 

Ik moest nog twee maanden wachten, en in de tussentijd verschenen veel negatieve berichten over de TV+ box, dus ik hield mijn hart vast. 

Gelukkig kan ik nu na een paar dagen gebruik zeggen dat ik zeer tevreden ben. De user interface is goed, de beeldkwaliteit super, het zappen gaat snel, enz. 

Er zijn nog wat kleinere problemen, vooral met geluidsniveau in de apps en ondertiteling, maar ik ga ervan uit dat ook dat wordt opgelost. 

Heel tevreden dus tot nu toe, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Hallo @BoogS, leuk om te lezen dat je op dit moment tevreden bent met de TV+ box. De issues met het geluid, die zijn ons wel bekend. We doen ons best in de komende updates deze dan ook op te lossen. Ik zou zeggen: Hou de product updates in de gaten