Skip to main content

Hallo,

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN. Na wat opstart probleempjes met het modem (spontane reboots om het kwartier) nu een stabiele verbinding. Maar ikĀ erger mij verschrikkelijk aan het feit dat je zelf niet de volgorde kan bepalen van je favorietenlijst. Dit is iets dat Ziggo wel biedt. Even advies gevraagd bij mijn broer, die al jaren KPN heeft. Maar die wist niet eens dat hij HD glas zenders erbij had gekregen met zijn overstap naar glas; dat hadden ze niet verteld. Dus keek hij nog steeds naar de normale HDĀ  zenders. Immers 1 = NPO 1 2= NPO=2 toch?? Ik denk dat er veel mensen zijn zoals mijn broer, niet echt reclame voor KPN lijkt mij. Wanneer maakt KPN het mogelijk om zelf de positie aan te kunnen geven in de favorieten of zorg ervoor dat de glas zenders vanaf 1 beginnen.

HalloĀ @VisualRobĀ ,

Deze twee wensen zijn al veel vaker ingediend. Logisch natuurlijk, want daar hebben veel mensen baat bij.Ā 

Maar een snelle invoering is niet te verwachten.Ā 

Wat betreft de glaszenders vanaf positie Ć©Ć©n. Lees dit topic maar eens:

Ā 

Ā 


Ongelofelijk, dit lijkt mij toch geen ā€œrocket scienceā€


Ik ben het met je eens hoor. Zelf vind ik het zelf indelen van mijn zenderlijst een absolute must. Zelf kijk ik geen KPN-TV, maar ik gebruik Digitenne (met een CI+-module)Ā via een eigen ontvanger. Ā En daarmee kan ik wel zelf mijn zendervolgorde instellen. Ā 


Ongelofelijk, dit lijkt mij toch geen ā€œrocket scienceā€

Ā 

Ga ook naar de link in de mail van @NoordzeeĀ 

En geef ook daar je mening.

Hoe meer mensen daar hun mening geven, hoe sneller KPN het toch een keer moet aanpassen.

En het vreemde is, dat het zelfs voor KPN in hun eigen voordeel is.