Skip to main content

Jullie aanbod voor nieuwe klanten is momenteel €35,- voor de eerste 6 maanden, daarna €42,50. Zitten hier de kosten voor interactieve tv met een tv ontvanger bij? Zo nee, waarom betaal ik daar nu wel €10,- voor? 

Nee de € 42,50 is alleen internet.


Hallo @Alterego 

De aanbieding die KPN nu heeft voor nieuwe klanten is nu : 

Of kies voor Inclusief 2 SuperWifi punten t.w.v. 199,- of 6 maanden Internet en TV voor 35,- /mnd

Dus heel duidelijk Internet en TV !

https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?icid=toptaak1-internetentv

 

Als jij nu wel tien euro per maand betaalt voor TV, dan doe jij nu kennelijk niet mee aan die actie. Die actie is alleen tijdelijk (zes maanden lang) voor nieuwe klanten.  

 

De normale prijs is 42,50 voor alleen internet en daarnaast kun je dan voor minimaal 10 euro per maand TV erbij nemen met allerlei extra varianten. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!

Lees ESPN waar Fox Sports staat en de prijzen gelden tot 1 juli 2021. 
 


Eerste 6 maanden Hussel 50 zonder tv is 35 euro. Daarna € 42,50.

Als je wel voor 1 tv erbij kiest, dan betaal je de eerste 6 maanden ook 35 euro, want tv is dan de eerste 6 maanden gratis. Na 6 maanden betaal je € 42,50 + € 10,- = € 52,50.

Er zijn klanten die dit moeilijk kunnen verwerken. Die zeggen: ik kies niet voor tv, dus ik wil minder betalen dan iemand die wel voor tv kiest.

Een extra tv kost altijd 5 euro, vanaf dag 1 van je abonnement.