Skip to main content

Ongelofelijk. De prijs van mijn alles in 1 instap gaat omhoog van 54 naar 55,40 per maand. Daar bovenop betaal ik 5 euro voor een snelheidsverhoging naar 100mbit. 

Als ik mijn contract nu wijzig naar KPN hussel heb ik opeens 100 mbit voor 47,50!

Zo slecht dat bestaande klanten expres worden achtergesteld… tijd voor afscheid na 14 jaar. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ongelofelijk. De prijs van mijn alles in 1 instap gaat omhoog van 54 naar 55,40 per maand. Daar bovenop betaal ik 5 euro voor een snelheidsverhoging naar 100mbit. 

Als ik mijn contract nu wijzig naar KPN hussel heb ik opeens 100 mbit voor 47,50!

Klopt. Dan heb je alleen geen tv meer. En ook geen telefoon.

Tv kost je 10 euro extra. En telefoon 2 euro. Maakt € 59,50. Is nog steeds iets goedkoper... maar niet zoveel als dat u schetst.

En ow ja: als u dit doet, dan raakt u wel uw gratis pluspakket of voetbal pakket kwijt. Indien u dit nu heeft.


Je moet het wel goed vergelijken zoals Nick83 al aangeeft.

Alles in 1 is inclusief TV en telefoon

Wat jij noemt is alleen internet.

Nogal logisch dat je dan zo’n groot verschil krijgt.

Dus

Als je hetzelfde wilt / krijgt met Hussel als nu met Alles in 1 Instap dan wordt het:
Internet 100 Mb/s : (na 3 maanden) € 47,50
TV: (na 3 maanden) € 10 (basispakket)
Telefoon: € 2
Totaal: € 59,50 (nieuw Hussel met zelfde mogelijkheden als je huidige abo + versneller)
Je huidige abo: € 60,40 (v.a. 1 juli)


Ik heb het nieuwe contract met alle opties en zaken die ik nu ook heb. 
nu betaal ik 69 euro, dan ga ik 62 betalen. 
heel gek. 


Heb je nog een extra zenderpakket?

Heb je ook een mobiel abonnement via KPN?


Ik heb het nieuwe contract met alle opties en zaken die ik nu ook heb. 
nu betaal ik 69 euro, dan ga ik 62 betalen. 
heel gek. 

Welke extra opties heeft u? Snelheidsverhoging? Extra decoder? Opnemen?


 


Het enige verschil is het vaste nummer wat we niet gebruiken. Al jaren niet. 
t-mobile biedt hetzelfde qu tv etc met 1000mbit voor 50 euro, dus ik stap over. 


Aha. Opnemenpakket heb je (dan moet ik je teleurstellen met T-mobile; die kunnen al maanden geen opnemen leveren aan nieuwe en bestaande klanten die dat willen hebben). Die 1000 kunnen ze alleen leveren als er glasvezel aanwezig is en dat is 55 euro. Bedoel je niet 100 Mb/s? Dat is 50 euro. Inclusief TV, maar dus geen opnemen.

Met je huidige zaken wordt Hussel

Internet 47,50 (100 Mb/s)
TV met 2 TV ontvangers + gratis opnemen 15,00
Geen vaste telefoon meer dus 0,00
Totaal: 62,50 (waar jij ook op uitkomt).
 


Opnemen is geen halszaak, ik heb begrepen dat dat over een maand beschikbaar komt via de cloud. Dat zal verder wel.

Het gigabit abonnement heeft gedurende de hele looptijd een prijs van 40 euro. Ik heb ook mobiel via T-Mobile, dus kom in totaal op 50 euro uit.  

Sorry, maar dan ben ik weg.

 

Maandelijkse kosten

Looptijd 1 jaar 

1000 Mbit/s download en upload

 

€35,00

1 TV

€15,00

Pakketkorting 3 mnd

€-15,00

Totaal maandelijks

€35,00

Na 3 maanden €50,00

Okee. Ik hoop dat het bevalt.


Hoi @santheman, ik vind het jammer dat je ons gaat verlaten!
Mocht je je ooit nog bedenken dan weet je ons te vinden!