Skip to main content
Beantwoord

Prijsverhoging/Fox?

• May 10, 2019
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Is het al definitief dat Fox, ondanks een fikse prijsverhoging toch verdwijnt?
Ik ben erg gehecht aan mijn KPN abonnement maar dan moet ik nog eens nadenken.
Vind het iedere maand heel veel geld maar wel super handig en ben er ook echt blij mee.
Als Fox wordt geschrapt nijg ik toch naar overstappen. Is dit echt al definitief?

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi @Markal, welkom hier. Eigenlijk vind ik het kleine "onderonsje" tussen wjb en Giant heel goed weergeven hoe je de situatie kan interpreteren.

Je "moet" er vanuit gaan dat de zenders komen te vervallen, en zo communiceren wij dat ook.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 10, 2019
Ga er maar vanuit dat dat definitief is.
In ieder geval duidt de communicatie vanuit KPN naar de klant daar wel op.

Forum|alt.badge.img+16
  • Forum titaan
  • May 10, 2019
Niks is definitief.

wjb
Wijsgeer
  • May 10, 2019
Niks is definitief.
Maar ga er maar wel vanuit dat het definitief is.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • May 10, 2019
Hi @Markal, welkom hier. Eigenlijk vind ik het kleine "onderonsje" tussen wjb en Giant heel goed weergeven hoe je de situatie kan interpreteren.

Je "moet" er vanuit gaan dat de zenders komen te vervallen, en zo communiceren wij dat ook.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Alleen nu nog effe vertellen welke zender(s) ervoor in de plaats komen. 😁 😉