Skip to main content

Het is nu augustus 2020 en nog steeds werkt PrimeVideo app op de settopbox HMB2260 niet zoals het hoort. Of het start niet op en krijg je de melding dat er een probleem is met de app. Of de ondertiteling is niet synchroon, of na scrollen werkt alles in één keer met mega vertraging totdat de app vast komt te zitten en daarmee ook de decoder. Zelfs het apparaat HMB2260 uitzetten met de afstandsbediening of met de knop bovenop het apparaat kan dan niet meer.

Ik krijg de sterke indruk dat de settopbox te licht is, en KPN klanten dwingt een 4K abonnement te nemen. De standaard oplossingen slaan nergens op. Let wel ik ben een ex-KPN medewerker die heel lang groot fan was van het bedrijf, met nadruk was. Er is namelijk een opvolger voor de HMB2260 maar die krijg je enkel in het hogere segment van KPN, dan ben je wel van je probleem af.

Software verwijderen (resetten) is een tijdelijke oplossing en niet meer dan dat. Duurdere CAT kabels of zo kort mogelijk houden brengt ook niks.

Iedere suggesties die een KPN medewerker hier doet is basis advies en helpt klanten niet naar een blijvende oplossing. Ze kunnen het niet en weten het niet en verschuilen zich achter slappe excuses, daar kunnen ze niets aan die want dat wordt ze opgelegd of ze geloven echt wat ze zeggen. Om te lachen gewoon.

Wat gaan we eraan doen KPN? Je hebt materiaal te leveren die deugt, gevalletje Ombudsman? U zegt het maar!

@G-JvdH Welkom op het forum. Wat vervelend dat je steeds tegen issues aanloopt met de Amazone Prime app. Een aantal van de problemen herken ik inderdaad, er zijn issues met de ondertiteling bekend. De app is nog volop in ontwikkeling. Dat de hele ontvanger vastloopt is mij echter niet bekend. Wat ik zou kunnen doen is de ontvanger omruilen, de kans bestaat dan echter wel dat je dezelfde ontvanger of een Arris 2952 van ons ontvangt. Maar we kunnen in dit geval uitzoeken of het probleem hiermee opgelost wordt. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik de gegevens er voor je bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.