Skip to main content

Goedenavond, 

 

Kun je alleen prime video afsluiten als je een credit kaart heb 

 

Mvg

Hoi @CarolaSlot , 

Je kunt ook via de PlayStore (Android) of de Appstore (Apple) laten afboeken. Zorg dan wel voor voldoende tegoed op je account. Het kost dan €2,49 per maand. 


Heb gezocht, niet kunnen vinden hoor. Hoe dat moet via de playstore :yum:


Heb gezocht, niet kunnen vinden hoor. Hoe dat moet via de playstore :yum:

Via je google account waar je ook apps mee koopt.
Onder je account in de store moet je betaalmethoden toevoegen, dit kan via iDeal, daarmee zet je een bedrag op je Google Play saldo en van daaruit kun je ook voor abonnementen betalen. 


ja, zover was ook ik :)

Ideal/Mastercard/Paypal, en google Pay zelf (heb ik nog 20 euro op van google rewards) Heb ik allen onder betaalmethoden staan.

Maar Prime lukt niet om toe te voegen onder abonnementen (disney staat er bijv wel weer tussen, momenteel geen abbo op lopen) Dus ik snap de werkwijze.

Je wordt alleen continu doorverwezen naar "wijzigen” van je betaalmethode naar de Amazon website, en daar kun je alleen via mastercard betalen,… En blijft het €2,99 per maand.  Dit gebeurd gewoon vanuit je Google Play account. Dus mij lijkt dat niet mogelijk om via google Play 2,49 te kunnen betalen (iig met de nederlandse amazon dan)

 

Ook downloaden vanuit de store naar je mobiel,. en dan bv aanmelden met je mobiel, wordt je voor de betaling wederom verwezen naar de Amazon website :) 

 


ja, zover was ook ik :)

Ideal/Mastercard/Paypal, en google Pay zelf (heb ik nog 20 euro op van google rewards) Heb ik allen onder betaalmethoden staan.

Maar Prime lukt niet om toe te voegen onder abonnementen (disney staat er bijv wel weer tussen, momenteel geen abbo op lopen) Dus ik snap de werkwijze.

Je wordt alleen continu doorverwezen naar "wijzigen” van je betaalmethode naar de Amazon website, en daar kun je alleen via mastercard betalen,… En blijft het €2,99 per maand.  Dit gebeurd gewoon vanuit je Google Play account. Dus mij lijkt dat niet mogelijk om via google Play 2,49 te kunnen betalen (iig met de nederlandse amazon dan)

 

Ook downloaden vanuit de store naar je mobiel,. en dan bv aanmelden met je mobiel, wordt je voor de betaling wederom verwezen naar de Amazon website :) 

 


Vreemd!
Poos terug iemand nog geholpen met instellen via Google Play, op afstand, dat wel. Maar het moet kunnen zoals vanuit de App Store van Apple. 
Hier Apple, dus moet ik navragen hoe het daar ook al weer ingesteld staat. 


Ik heb uiteindelijk gekozen voor een gratis prepaid MasterCard bij een Duitse internetbank (N26). Echt gratis en betrouwbaar, mede door de Consumentenbond gecheckt. Binnen enkele dagen had ik em binnen. Paar tientjes op de bijbehorende gratis rekening gezet en nu wordt daar elke maand mijn Amazon abonnement vanaf geschreven. 

Niet bedoeld als reclame maar ik heb ook flink zitten zoeken naar alle mogelijkheden voor Amazon dus ik wilde je deze niet onthouden 


@Ward_ Die heb ik ook van N26! Al enkele jaren! Gebruik 'm naast m'n ING oranjepakket (met korting) dus kost het me via ING geld om contant te pinnen indien nodig, met N26 dus weer niet :sweat_smile: Geef ik ook vaak als tip mee als free solution, maar ik las dit, dus dacht ff proberen,... Maar ik zie geen mogelijkheden via de playstore :joy:

 

En ach, 50cent is 50cent :stuck_out_tongue_winking_eye: ​​​​​​, maar zolang blijft lekker m'n mastercardje staan hoor, kan nog een jaar of 2 vooruit wel. 


Hi @CarolaSlot, welkom. Ik hoop dat je zo voldoende geïnformeerd bent. De tip van Ward is zeker het overwegen waard. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.