Skip to main content

Is er een mogelijkheid om on het bezit te.komen van prime video zonder creditcard iemand hier ervaring mee tips zijn enorm welkom

Hi Neja, welkom op het forum. 

Nee, dat gaat je voor nu in ieder geval niet lukken. Wat je nog wel kunt overwegen is een prepaid creditcard, een card waarop je zelf via iDeal geld toevoegt en gebruikt voor betalingen als een reguliere credit card. Zelf in het verleden die van Bunq gebruikt, maar aanbod genoeg, Google een beetje rond en vergelijk het zelf.

Hopelijk heb je hier iets aan.


Gaat niet lukken. Helaas hebben ze door de introductie van de Nederlandse variant al direct de NL mogelijkheid via de Duitse website weggehaald. Die ondersteunde als je voor NL  koos de iDeal optie (met vervolgens aut. afschrijving).

Helaas is dat niet meer mogelijk en is iDeal nog niet ingebouwd in de NL Amazon site.

Hier heb ik op 13 maart al over geschreven op mijn site.

Toch jammer dat die Amerikanen niet snappen dat het merendeel van de Nederlanders geen creditcard gebruiken. Omdat we gewoon alles met de betaalpas kunnen. Zelfs in het buitenland (E.U.) betalen.


Neja, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Ik heb het nog via Duitsland gedaan. Nu wordt aangeraden om een prepaid creditcard aan te schaffen. Misschien doe ik dat ook nog wel want nu mis ik allerlei voordelen. 

Hier vind je meer info: https://www.streamwijzer.nl/creditcard-amazon-prime-video-betalingsmethode/

Â