Skip to main content
Beantwoord

Privé EPG zodat ik mijn eigen favoriete zenderlijst kan maken

• 8 december 2023
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

FCKarelB
Deelnemer

Wanneer komt de Epg gids welke je eigen voorkeur of te wel zenderlijst kan maken

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @FCKarelB, ik denk graag mee. 

Mag ik vragen welke ontvanger jij hebt? Gaat het om de nieuwste TV+ ontvanger? Dit staat nog op de wenslijst(request nummer 3) en planning, ik heb hier alleen geen duidelijke datum van. 

Gaat het om alle andere ontvangers? Dan kan dit in Menu > Instellingen > zenderlijsten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23523 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2023

Hi @FCKarelB, ik denk graag mee. 

Mag ik vragen welke ontvanger jij hebt? Gaat het om de nieuwste TV+ ontvanger? Dit staat nog op de wenslijst(request nummer 3) en planning, ik heb hier alleen geen duidelijke datum van. 

Gaat het om alle andere ontvangers? Dan kan dit in Menu > Instellingen > zenderlijsten. 

FCKarelB
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 december 2023

Zeker Alex, ik heb het nieuwe kastje, en na ontvangst kastje gelijk om een eigen epg gevraagd maar nog steeds niets, jammer 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23523 reacties
  • 14 december 2023
FCKarelB schreef:

Zeker Alex, ik heb het nieuwe kastje, en na ontvangst kastje gelijk om een eigen epg gevraagd maar nog steeds niets, jammer 

Staat op de planning. Afwachten dus. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 84 reacties
  • 15 december 2023

Hoi @Alex_P deze wens met eigen zenderlijsten is volgens mij echt zeer gewenst en veelgehoord. Kan hoop ergernissen wegnemen. Aangezien het al lang op wensenlijst staat en gezegd is dat het wordt opgepakt: zou je hier eens navraag over willen doen wat indicatie is van planning? Alvast dank!