Skip to main content

De laatste tijd blijven opgenomen programma’s hangen. Niet even haperen maar gewoon stilstaand beeld. Vooruitspoelen met beeld geeft na een tijdje soms weer lopend beeld, maar zo is niet te kijken. Resetten van het modem lost het niet op. Op de slaapkamer speelt dit probleem niet, dus ik denk dat het aan ons modem beneden ligt. Beide modems zijn al wat ouder. Wat kan de oorzaak zijn en hoe op te lossen?

Welkom @Hutch1313, vervelend dat je problemen met opnames ervaart. Met modem bedoel je tv-ontvanger denk ik. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Of heb je de software ook al een keer verwijderd? Ik hoor graag of dat het probleem oplost.


Welkom @Hutch1313, vervelend dat je problemen met opnames ervaart. Met modem bedoel je tv-ontvanger denk ik. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Of heb je de software ook al een keer verwijderd? Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Ik heb niets meer van je gehoord @Hutch1313 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!