Skip to main content

Na openen van de gids om animal planet terug te kijken en het programma te starten wat je zien wil krijg je onderin de starttijd 00:00:00.Het laatste stuk van het vorige programma wat ik door wil spoelen maar dat gaat heel langzaam en kan ook niet sneller.Als ik dan op start druk om vervolgens te kijken naar het programma wat ik wil zien dan gaat het op pauze dus druk nog een keer om wel te kijken maar dan begint het weer van voor af aan. HELP  en ja ik heb al een volledige nieuwe start gedaan.

Hoi, welkom op het forum. Heb je dat bij meerdere programma's? Heb er net even een geprobeerd (The zoo van vanmorgen) en hier werkt dat.

NB je hebt hopelijk niet meer een oude Motorola ontvanger?


Hallo,

Hetzelfde zoals mijn verhaal

 


Nee geen Motorola maar het probleem is bij alle programma's van animal planet


Hoi @Caty1 . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds?


Hallo Erwin,

Probleem is er nog steeds


Zou je nog één keer een ‘frisse start’ via de menus kunnen proberen, @Caty1 ? (welk type tuner heb je trouwens?)


Hallo Erwin,

Opnieuw de frisse start gedaan maar nog steeds hetzelfde.

Ik heb de experia box v10


Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven, @Caty1 ?


Erwin heb ik gedaan.

 


@Caty1 : volgens mijn gegevens heb je twee itv tuners. Doet dit probleem zich ook op de andere tuner voor?

Als je probeert om een programma van vandaag terug te kijken. Wat gebeurt er dan?


Ja bij allebij heb ik hetzelfde probleem


 Na openen van de gids om animal planet terug te kijken en het programma te starten wat je zien wil krijg je onderin de starttijd 00:00:00.Het laatste stuk van het vorige programma wat ik door wil spoelen maar dat gaat heel langzaam en kan ook niet sneller.Als ik dan op start druk om vervolgens te kijken naar het programma wat ik wil zien dan gaat het op pauze dus druk nog een keer om wel te kijken maar dan begint het weer van voor af aan. HELP 


Kan ik je morgen even bellen? 


Ja is goed .Hoe laat ongeveer


Leuk je even gesproken te hebben, @Caty1 .  

Ik werk vanuit huis en heb ook KPN diensten. We hebben samen precies dezelfde stappen doorlopen en bij jou lukt het niet om door te spoelen terwijl ik aan mijn kant geen problemen heb.  Erg vreemd, dus. Je geeft aan dat je moeder, die in dezelfde woonplaats woont als jij, hetzelfde probleem ervaart. 

Je hebt de tuners 2 keer gereset en ook de v10 al een keer herstart. Op andere zenders speelt dit issue niet.

Ik ga hiermee naar de technische dienst en zal je op de hoogte houden!

 

@PeterG   Mag ik jou vragen welke HTML versie er op jouw decoder zit? ( instellingen → info ) . Ik wil even iets dubbelchecken.


Hoi @Caty1, Erwin is inmiddels vrij, maar we hebben meer info. Vandaar dat ik hier nu even kom typen :slight_smile:

We hebben dit nagevraagd bij onze tv mensen en die hebben dit nagekeken. Daaruit bleek dat er een foutje was geslopen in de buffer van het SD signaal. Waardoor het spoelen niet lukte. Dit is nu hersteld, dus het zou weer moeten werken :)

 

Wel is het zo dat jij, vanuit de beschikbare bandbreedte van je abonnement, ook prima HD signaal kunt gebruiken. Ik zou je dan ook aanraden om dit aan te passen, de beeldkwaliteit wordt er een stuk beter van :slight_smile:

Je doet dit via Menu > Instellingen > Beeldscherm > Best mogelijke kwaliteit op deze tv-ontvanger. Zet deze dan op HD standaard en sla dit op met Bewaar.


Erwin_ vraagt: PeterG. Mag ik jou vragen welke HTML versie er op jouw decoder zit? ( instellingen → info ) . Ik wil even iets dubbelchecken.

@Erwin_

Sorry voor late reactie. Heb er uren niet achter gezeten.

HTML 4.138.202

Mogelijk/waarschijnlijk hebben @Caty1 en haar moeder hun ontvangers/decoders op '’sd'’ staan. In dat signaal zat het probleem is inmiddels duidelijk.


Probleem nog niet opgelost hoor .

Heb hem nu op HD staan maar als ik pitbuls and parolees terug wil kijken krijg ik het einde van het programma terwijl ik hem nog niet bekeken heb .ik ga dus naar 1 programma ervoor en dan doorspoelen dat gaat nu wel .verder probleem dus nog niet opgelost

Maar het blijft irritant 

 


Vandaag terug gekeken en nu werkt alles zoals het hoort.Wel raar dat ik dat gisteren niet had .Maar goed lieve mensen bedankt voor het oplossen van een probleem.ben er heel blij mee.ik ga het deze week bij me moeder regelen.