Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, tv ontvanger gereset, modem ook. Verder nieuwe software geïnstalleerd ( duurde erg lang ) helaas nog steeds hetzelfde probleem met dezelfde fout code. AVS-403-10146_2. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb gisteren en vandaag hetzelfde probleem. En dezelfde fout code AVS-403-10146_2. Gisteren de tv ontvanger gereset en nieuwe software geïnstalleerd, helaas heeft dit niet gewerkt.


Vandaag ook de modem gereset, ook dat heeft niet geholpen.


Sorry voor de late reactie @Susan Maris. Het is erg druk op dit moment. We zijn ondertussen een week verder. Speelt het probleem bij jou nog steeds? Zo ja, kun je de opnames dan wel terugzien via iTV Online?
Er zijn ondertussen een aantal aanpassingen doorgevoerd. Ook krijgen de iTV ontvangers deze en volgende week een update om de traagheid en foutcodes te verhelpen. Dus het kan zijn dat het volgende week of de week erna verholpen is, mocht het nog niet in orde zijn. 


Bedankt voor je reactie, helaas zijn de opnames nog steeds niet terug te zien, ik heb ook itv geprobeerd en ook daar kan ik de opnames niet terug kijken. De foutcode blijft verschijnen.


Ik hoop dat kpn snel een oplossing kan aanbieden....


Jammer dat KPN niet meer reageert ....


Ik heb helaas nog geen nieuwe oplossing en update voor je. Als het goed is komt er later vanmiddag een update over dit probleem. Ik kom bij je terug zodra ik meer weet!


Ik heb een update voor je. Er wordt aan onze kant gezegd dat de problemen met opnemen niet vaker voorkomen dan normaal. Dit betekent dat ons tv team zich nu richt op het oplossen van issues met trage menus. Echter, jij hebt nog wel steeds last van deze problemen. Dus laten we jouw probleem doorzetten, zodat ze weten dat deze problemen nog steeds aan de orde van de dag zijn. Ik lees ook dat nieuwe voorbeelden omtrent problemen met opnames welkom zijn en gedeeld worden met de oplospartijen.

De volgende punten wil ik graag van je weten: 

  • Welk programma het betreft
  • Wanneer de originele uitzending van dit programma was; (tijd en datum)
  • Wanneer je de uitzending wilde terugkijken en dat niet lukte; (tijd en datum)
  • Wat er precies gebeurde (incuslief foutmelding);
  • Als laatste, staat de opname in de opname lijst? 
     

Ik heb niks meer van je gehoord. Mocht ik het nog door moeten zetten, dan hoor ik graag weer van je 🙂 Anders ga ik ervan uit dat mijn hulp niet meer nodig is. 


Reageer