Skip to main content

Gisteren telefonisch contact gehad, 4 van de 5 ITV ontvangers bleven hangen op 20% softwareupdate en kon er niks meer mee.

Het probleem heeft zichzelf ondertussen opgelost, denk dat er iets veranderd / gefixt is aan jullie zijde. daarom kan omruil met ordernummer 5339261 gecancelled worden!  (is voor 1 van de kastjes) Zie dat hij ook vandaag niet is aangekomen als gepland, dus onnodig verzenden kan misschien nog worden voorkomen..
Alvast bedankt!

Hallo @williamb ,

Als de omruilprocedure eenmaal loopt, is die niet stop te zetten. Je zult dus die ene ontvanger moeten omruilen. 

 

Admin edit: Je kunt er wel voor kiezen om de nieuwe apparatuur niet op te halen. Het pakketje gaat dan na 7 dagen automatisch terug naar KPN.


Even voor iedereen die daarmee te maken krijgt in de toekomst..

Vandaag kwam de apparatuur aan bij het ophaalpunt. Ik gehaald en doos open, bleek een kastje te zijn van 8 jaar oud en ander model dan alle andere kastjes die ik heb. Ik wilde eigenlijk sowieso niet omruilen, maar goed.

Toen gebeld met klantenservice. Werd mij verteld dat wanneer ik er niet om was geweest het vervangende kastje gewoon retour was gegaan en mijn huidige kastje zou blijven werken.
Op zijn advies: ik dan weer terug naar het ophaalpunt, vervangende kastje terug in de doos en retour gestuurd, mijn oude kastje mee terug naar huis en dat zal als het goed is gewoon moeten blijven werken.

Wellicht bespaard dit verhaal andere mensen onnodige moeite.
Verder, en dat mag ook wel eens gezegd worden, ben ik gewoon heel tevreden over mijn KPN producten en ook over de klantenservice.

Vriendelijke groeten,
William


@williamb 

Is bekend.

Je krijgt een reburbis model. De Arris 2952 of de Arcadyan 2260 (die 2260 is inderdaad al een oud beestje).

 

P.S.

“jullie”

Zoals je al gemekt hebt, helpen vooral klanten elkaar op een forum. 😉