Skip to main content

Ik heb vandaag het tv en internet pakket ontvangen en geïnstalleerd,dat is allemaal goed gelukt. 

Als het installeren van het tv kastje voltooid is springt die naar nl1 zoals bij iedereen, 

Hierna heb ik 1 x omhoog kunnen zappen met m'n gloednieuwe afstandbediening van kpn, en daarna niks meer. 

Ik dacht dat het aan de afstandsbediening lag maar dat is niet zo, alle lampjes werken en ik hem nog ingesteld op mij tv en daarop doet ie het wel.

Help?

 

Beste @Mokado

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de afstandsbediening. Welke TV ontvanger heb je? Heb je de TV ontvanger eens gereset? 

Kijk daarna eens of de TV ontvanger weer reageert op de afstandsbediening.


Ik heb alles al gebrobeerd wat op kpn.nl staat. Wat op de foto staat kan ik niet uitvoeren want hij doet et niet

Ik heb een klein zwart kastje waar geen reset knop op zit, alleen een aan en uit knop. 


Hoi @Mokado 
Staat je TV wel op de juiste HDMI-ingang?

Als de ontvanger uit staat (lichtje rood) zie je dan het bericht op je tv om de TV-ontvanger aan te zetten? 
Zo nee, dan heb je de verkeerde HDMI-ingang op je TV gekozen.


Ik ben geen ** , hij staat op de juiste hdmi ingang ja. 

Sterker nog, hij staat constant aan op npo2 

Als je niet kan helpen blijf weg met je hulp

 

Admin: bericht in strijd met de huisregels


Goedemorgen @Mokado, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst, we proberen elkaar allemaal te helpen. Het is vaak voorgekomen dat, zoals huistijger omschrijft, de verkeerde HDMI ingang was geselecteerd. Dus ik vind het een goeie vraag, maar niet het probleem blijkbaar.

Kan je aangeven welke afstandsbediening van je ons hebt? 
 


Daarnaast is gevraagd om een reset van je tv-ontvanger uit te voeren. Je geeft aan dat dat niet lukt omdat je tv-ontvanger geen reset knopje heeft, alleen een aan-en uitknopje. Welke ontvanger heb je van ons gekregen? Want elke ontvanger moet gereset kunnen worden. Hier zie je hoe je het kan doen zonder dat menu oproepbaar is.


@Mokado, ik heb geen reactie meer gezien. Zijn jouw problemen met je afstandsbediening inmiddels opgelost?


Reageer