Skip to main content

Beste,

Sinds enige tijd gebruiken wij de 4K tv-ontvangers in huis (2 stuks). Met 1 exemplaar hebben we problemen! De afstandsbediening gekoppeld aan de tv reageert met enige regelmaat niet. Of het volume reageert wel en dan weer de zenderkeuze niet. Dit varieert en is ergerlijk! Ik heb al meermaals de ontvanger gereset, de afstandbediening opnieuw gekoppeld/geïnstalleerd en ook de batterijen vervangen. Maar het probleem blijft terug komen? Zeker in deze tijd dat we zoveel mogelijk binnen blijven en ook de kinderen thuis zijn zouden wij het prettig vinden wanneer dit zou werken.

Is het mogelijk een nieuwe op te sturen en dat we deze dan terug sturen?

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes, Raymond

Hallo @Raymond73 ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Hoi Noordzee,

 

Ik heb inmiddels via de chat met een kpn medewerker contact gehad en er wordt idd een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Hopelijk is dat de oplossing!

 

Groetjes,

Ray


Goedemorgen @Raymond73, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn dat je inmiddels contact hebt gehad en er een nieuwe onderweg is. Laat je even weten of dit de oplossing is in jouw geval? :wink:


@Raymond73, heb je nu geen problemen meer met de nieuwe afstandsbediening? :slight_smile:


Reageer