Skip to main content

Ik heb 2x een Arris VIP5202 en sinds gisteren doet de afstandsbediening raar. Ik heb een nieuwe bluetooth afstandsbediening en een oude. Beide hebben hetzelfde probleem:

Als je via “Menu” en “Apps op TV” naar Netflix gaat en dan weer terug via de “TV home” knop, dan werken de cijfertoetsen en de navigatie toetsen niet meer. De oplossing is om de TV ontvanger uit en weer aan te zetten.

Dit is geen probleem van de afstandsbediening, maar van de software in de TV ontvanger. Kan het te maken hebben met de Telfort update? Ik ben zelf geen Telfort klant.

Beide TV ontvangers heb ik al terug gezet naar de fabrieksinstellingen en software opnieuw geïnstalleerd.

Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Hi @Xwardox, dank je wel voor jouw bericht. Door problemen aan onze kant, kon je aan het einde van vorige week problemen ervaren met de afstandsbediening als je YouTube of Netflix afsloot. Dit probleem is inmiddels opgelost. Kun je aangeven of het bij jou ook is opgelost? Ik hoor het graag van je!


Hi Ron, Problemen waren na een paar dagen inderdaad opgelost.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/probleem-met-afstandsbediening-van-arris-vip5202-512134

Meerdere mensen hebben het probleem ook bij bovenstaand topic gemeld.

Groet


Dank je we voor de update. Goed om te lezen dat het probleem bij jou is opgelost. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer