Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb sinds oktober KPN. De expediabox met drie tv ontvangers en de twee wifi units.

Nu heb ik wat problemen waar ik niet uitkom.

Heb een Samsung smart tv (2019) en maak daarop geregeld gebruik van de apps zoals Videoland, Disney etc.

Het probleem is echter als ik dan weer terug wil naar tv. Pak dan het icoontje van de tv tussen de apps maar krijg dan vervolgens geen beeld meer. Het geluid doet het echter wel. Ik moet dan de stekker uit het stopcontact halen om de expediabox te herstarten en weer tv te kunnen kijken. KPN is najaren Ziggo echt een verbetering maar dit probleem had ik daar nooit. Heb de hdmi kabel tussen de tv ontvanger en tv al vervangen maar helpt niks.

Wie weet de gouden oplossing want dit bederft de boel flink.

Overigens is alles aangesloten door een KPN monteur dus niet zelf aan gerommeld. 

Alvast bedankt 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb ook een Samsung uit 2019. 

Als ik een app sluit (Netflix, Youtube) dan kom ik gewoon weer op de hdmi met de ontvanger.

Je moet een app écht sluiten. Dit is per app verschillend, dus kan ik niet 123 uitleggen. Bovendien gebruik ik dan weer Videoland en Disney niet. (Videoland heb ik via het pakket bij KPN)


Hoi Peter,

 

Getest en inderdaad is het opgelost. 

Voorheen hoefde dat niet en kon ik gewoon schakelen zonder af te hoeven sluiten.

 

Weer wat geleerd:grinning:


Reageer