Skip to main content
Doodziek wordt ik van die (..) KPN continu is er wel iets.dan weer geen internet,dan weer geen tv.nu weer code 846 (...) ik zit gewoon tv te kijken en dan ineens zouder er problemen zijn met mijn kabels???? Tijd om over te stappen naar een concurent ben er helemaal klaar mee.



*Admin: tekst aangepast i.v.m. huisregels

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Goedemiddag wel kom op het forum. beste Anne mulde heel vervelend dat het gebeurt maar u zegt niet wat er aan de hand is. heeft u de decoder ook een Rezet gegeven. ga naar instellingen druk twee keer op de gelen toets. dat is een harde Rezet misschien is het dan weer goed. maar u bent natuurlijk vrij om over te stappen. 😉👍alleen dat ene woord voor een dame 😉
Al die flauwekul die je steeds doen moet heb ik gedaan,doet inmiddels weer.maar zoals gezegd ik heb het gehad met KPN.
Problemen zijn er om opgelost te worden. Zo te lezen heb je daar geen behoefte aan.
straks heel veel plezier en succes met u nieuwe provider 👍
Problemen zijn er om opgelostcte worden zeg je,waarom gebeurt dat niet dan en heb ik om de haverklap dat geouwehoet,ik heb op mijn slaapkamer hetzelfde dan in de woonkamer,maar boven heb ik vanaf het moment ik bij KPN ben gekomen nooit 1 x een heel programma kunnen uitkijken daar staat het beeld vrijwel na 5 minuten stil,of ik moet zappen naar een ander kanaal waar dan exact hetzelfde gebeeurt ik ben boven meer bezig met stekkers uithalen en de boel steeds maar weer opnieuw opstarten en het helpt allemaal geen ene moer want het is nog net zo beroerd als de dag dat ik overstapte naar KPN.
Dus die in de huiskamer werkt wel, maar in de slaapkamer niet,

laat me raden die in de slaapkamer is aangesloten via devolo powerline adapters ?
Ik heb interactieve tv, zowel boven als beneden,dus zo'n witte stekkkerbakje waar de stekker van het tv kastje in moet.normaal gesproken is beneden alles goed,maar boven kan ik nooit ongestoord langer dan 5 minuten tv kijken,waardoor ik dus al maanden geen tv boven meer aan heb.

Slaat steeds vast,moet steeds zappen wat totaal niets uithaalt,en heel vaak/veel blokkerig beeld.
Als ik het zo lees, moet er een technisch iemand naar kijken, de problemen

zijn herkenbaar en kunnen opgelost worden, maar niet op afstand.



Heb je niemand in je omgeving die technisch genoeg is...,

Of is er al iemand van KPN langs geweest ?
Heb je dit soort dingen?


zulke dingen die willen nog wel eens storen. het zou het mooiste zijn als u een kabel naar boven kon trekken. Dat werkt perfect .maar ja het moet wel kunnen 👍
Dat zijn de dongen die ik heb,en nee ik ken niemand anders had ik niet al vanaf het begin met die problemen gezeten.

En toen ik het lreeg heeft een monteur van KPN de boel geinstalleerd..
Nou dan hebben we het probleem meteen te pakken. Trek of laat het doen kabels en gooi die dingen weg.
Oke,ik zal vandaag eens nieuwe kabels halen en kijken of het helpt.

Ik kom er op terug,txs anyway
Zorg dat de kabels die je koopt van binnen van koper zijn.

Tegenwoordig zijn er nog wel eens goedkope aanbiedingen en dan is er aluminium verwerkt in netwerkkabels en dat zijn beroerde kabels.



Ik heb zelf ook powerline adapters, ideaal voor een tijdelijk netwerkje. Powerline adapters zijn schitterende tijdelijke oplossingen maar niet voor permanent, dus ik zou die dingen inruilen en mijn geld terug vragen. Als iedereen dat doet voorkomt dat dat bij anderen ook minderwaardige oplossingen aangeboden worden voor permanent gebruik.
Die kabels met niet koperen kern, staan bv bij Conrad aangegeven als CCA. Die zijn wel een stuk goedkoper, maar daar is de kwaliteit ook naar. Conrad geeft zelf aan dat, zeker over grotere afstand, de snelheid niet gegarandeerd kan worden!
Wat weer en gescheld en getier, terwijl het een simpel stukje techniek is die de boel verpest.

Er zijn zoveel klachten over TV via het lichtnet, ga dan eerst een zoeken op internet.

Rechtstreeks aansluiten is niet altijd 'goed' mogelijk en kost wat extra werk en tijd maar geeft daar geen ergernis(is toch ook wat waard).
Goedemiddag.ik heb zelf ook een kabel naar boven. Van af de Expiria box op decoder en dat werkt perfect geen storing. en wij hebben glasvezel verbinding.dus ik hoop dat deze dame nu daar helemaal mee geholpen is zonder storing in plaats via stroom net 🙂👍
Hallo @Anne muldé Welkom hier op het KPN Forum. Ik lees aardig wat frustratie in je eerste berichten. Natuurlijk heb ik daar alle begrip voor; het is ronduit vervelend als apparatuur niet werkt zoals het moet of plotseling uitvalt. Ik heb je bericht echter wel iets aangepast vanwege je woordkeuze, die in strijd is met onze huisregels.



Ik zie verder dat dankzij goede vragen van je medeforumgebruikers duidelijk is geworden wat het probleem veroorzaakt. Ik sluit me aan bij de al genoemde conclusie dat je met een bekabelde verbinding de beste resultaten zult krijgen. Een Draadloze Verbindingsset werkt in principe ook uitstekend, maar er kan altijd iets gebeuren. Heb je wellicht deze pagina al eens gezien? Vaak helpt het om de adapters opnieuw te koppelen en een update uit te voeren.
Ik heb inmiddels al het kabelwerk vervangen voor het juiste materiaal,en wat schetst mij verbazing,

Het is nog exact hetzelfde,beneden niets aan de hand,maar boven nog steeds ketzelfde,daar kan ik nog steeds niet ongestoord kijken.

Meest recente software geupdated op mijn tv,maar mag helaas niet baten.
Goedeavond beste Anne mulde. het blijft toch raar is de decoder misschien stuk. dan zal deze vervangen moeten worden. als u als al gedaan heeft. moet toch iemand van de webcarwerkers U hier bij mee moeten helpen. ik hoop dat het snel opgelost wordt. 🤔😥
Tijd voor een monteur. Zet je relevante gegevens in je profiel en een moderator kan je verder helpen.
Wissel de ontvangers een keer om. Dus die van boven naar beneden en andersom. Ben benieuwd wat er dan gebeurt
Ontvangers omwissellen heb ik ook gedaan,ik denk idd dat ik KPN maar bel om iemand langs te laten komen,wordt onderhand wel eens tijd dat het eens voor elkaar gemaakt wordt.

Ik betaal nu maandelijks iets meer dan € 90 p/m dan mag je er toch ook wel vanuit kunnen gaan dat alles werkt zoals het hoort te werken en wij ongestoord tv kunnen kijken,zowel boven als beneden
Ok, @Anne muldé Dat is jammer. Dus ook bekabeld valt het signaal boven weg. Als je de ontvangers omwisselt verhuist het probleem met de ontvanger die je boven hebt staan begrijp ik. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? En wil je ook het serienummer noteren van de ontvanger die problemen geeft? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer