Skip to main content

Goede avond. 
ik heb een probleem met 1 van de 3 dvs. 
bij een brand het huisje af en toe wel en af en toe niet. Ik heb alles gereset en op elkaar gereset   Maar een werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds  foutcode 143. Zal de dvs kapot zijn? Hij verloor de laatste dagen al vaker de verbinding. Ik hoor graag van jullie☺️

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

Waar gebruik je de dvs-en voor? Ben je ze intensiever gaan gebruiken laatste tijd?


Ik gebruik ze alleen voor interactieve tv. 
nee gebruik is niet vaker als anders geweest. 


Dag @Rob h. Van harte welkom hier. Vervelend dat je nog steeds foutcode 143 krijgt, ondanks het resetten van de adapters. Je vindt hier een stappenplan voor zowel het oplossen van problemen met de DVS 1200 als de DVS 650. Heb je die stappen al doorlopen? Zorg ervoor dat de adapters zijn aangesloten zoals op het plaatje op de eerdergenoemde pagina. ​​​​​​

Wat je ook nog kunt proberen: houd het knopje bij alle adapters 10 seconden ingedrukt. Druk daarna binnen 2 minuten 2 seconden lang op het knopje van elke adapter. Het resultaat hiervan moet zijn dat het powerlampje en het middelste verbindingslampje binnen een halve minuut allebei groen branden. 

Als de adapter minder dan 2 jaar oud is, valt deze bij normaal gebruik nog onder garantie. Mocht dat het geval zijn, dan is dat wellicht een goede oplossing. :slight_smile:


Bedankt voor je reactie. Ik heb het allemaal geprobeerd maar hij doet het nog niet. Hij zal wel stuk zijn. De ontvanger is 5 jaar oud dus helaas geen garantie. 


Mijn oprechte excuses voor de late reactie, @Rob h. Je topic is me volledig aan de aandacht ontglipt. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Je kunt eenvoudig checken of het aan je tv-ontvanger ligt door die met een kabel aan te sluiten op je modem. Als dat wel goed werkt, vrees ik dat de adapter van je Draadloze Verbindingsset het heeft begeven. Heb je de adapter inmiddels (kunnen) vervangen? En is het probleem daarmee opgelost? 


Geen probleem hoor. Ik heb Hem nu met een kabel verbonden. De draadloze ontvanger doet het helaas niet meer. 


Duidelijk, Rob. Fijn dat je het hebt kunnen oplossen door de tv-ontvanger met een kabel aan te sluiten. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.


Reageer