Skip to main content
Beantwoord

Probleem met interactieve tv en Samsung-televisie

  • January 3, 2020
  • 6 reacties
  • 705 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

ik heb nu sinds een paar dagen SamsungQE65Q70R QLED tv en heb ook problemen met de kpn interactive tv.

 

ik heb van kpn het volgende:

experiabox V10 

motorola VIP1963

nadat ik alles heb aangesloten op de tv kon ik de volgende dag geen tv meer kijken,het enige wat ik zag is zwart beeld.

playstation,versterker en mijn media speler werken naar behoren. 
 

daarna heb ik nog de kabels omgewisseld,aansluiting weer opnieuw aangesloten,stekker uit van de tv en kpn box ,updates gecontroleerd ,verschillende volgorde met de tv ,kpn box en verserker aangezet ,kabels laten controleren via de tv maar elke keer kan ik maar 1 x tv kijken en daarna is het weer zwart beeld en om elke keer de HDMI kabel erin en eruit te halen om tv te kijken is een beeeetje overdreven. 


kunnen jullie mij helpen? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Nadia

Hallo @HHoogwerf, welkom op het KPN forum. 

Ja. Die Motorola is antiek. Die moet je eerst maar eens om laten ruilen.

Eens met, @Nick83. Hier kan je online je (verouderde) tv-ontvanger omruilen :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 3, 2020

Ja. Die Motorola is antiek. Die moet je eerst maar eens om laten ruilen.

Verder: er zit een source knop op de afstandsbediening. Heeft u die al eens geprobeerd? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Hallo @HHoogwerf, welkom op het KPN forum. 

Ja. Die Motorola is antiek. Die moet je eerst maar eens om laten ruilen.

Eens met, @Nick83. Hier kan je online je (verouderde) tv-ontvanger omruilen :)


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2020

Bedankt voor jullie reacties.

ik ga proberen om mijn oude kpn box om te ruilen aangezien het verouderd is en even aankijken of het verschil maakt . Ben benieuwd.

 

ja de source heb ik div keren gebruikt.(omschakelen van bronnen) maar dat is het niet. 
 

nogmaals bedankt 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 6, 2020

Graag gedaan, @HHoogwerf. Laat je weten of het wel / niet lukt? Ben ook benieuwd naar je ervaring met de nieuwe tv-ontvanger. Hoor het graag :)


  • Auteur
  • Topper
  • January 9, 2020

@Nadia ik heb mijn tv ontvanger dinsdag ochtend geïnstalleerd, 2 dagen aangekeken en zag al snel positief resultaat! Het werkt,krijg nu continu beeld (aan en stand-by modus :v_tone2: ) echt super blij mee! 
kastje is lekker compact en reageer ook sneller!!! 
 

heel erg bedankt!😃


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 10, 2020

Yes, dat is allemaal zeer positief, @HHoogwerf :D Dank voor je leuke terugkoppeling. Fijn dat het nu weer naar tevredenheid werkt :sunglasses: