Skip to main content

Goedemiddag, 

 

ik heb nu sinds een paar dagen SamsungQE65Q70R QLED tv en heb ook problemen met de kpn interactive tv.

 

ik heb van kpn het volgende:

experiabox V10 

motorola VIP1963

nadat ik alles heb aangesloten op de tv kon ik de volgende dag geen tv meer kijken,het enige wat ik zag is zwart beeld.

playstation,versterker en mijn media speler werken naar behoren. 
 

daarna heb ik nog de kabels omgewisseld,aansluiting weer opnieuw aangesloten,stekker uit van de tv en kpn box ,updates gecontroleerd ,verschillende volgorde met de tv ,kpn box en verserker aangezet ,kabels laten controleren via de tv maar elke keer kan ik maar 1 x tv kijken en daarna is het weer zwart beeld en om elke keer de HDMI kabel erin en eruit te halen om tv te kijken is een beeeetje overdreven. 


kunnen jullie mij helpen? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ja. Die Motorola is antiek. Die moet je eerst maar eens om laten ruilen.

Verder: er zit een source knop op de afstandsbediening. Heeft u die al eens geprobeerd? 


Hallo @HHoogwerf, welkom op het KPN forum. 

Ja. Die Motorola is antiek. Die moet je eerst maar eens om laten ruilen.

Eens met, @Nick83. Hier kan je online je (verouderde) tv-ontvanger omruilen :)


Bedankt voor jullie reacties.

ik ga proberen om mijn oude kpn box om te ruilen aangezien het verouderd is en even aankijken of het verschil maakt . Ben benieuwd.

 

ja de source heb ik div keren gebruikt.(omschakelen van bronnen) maar dat is het niet. 
 

nogmaals bedankt 


Graag gedaan, @HHoogwerf. Laat je weten of het wel / niet lukt? Ben ook benieuwd naar je ervaring met de nieuwe tv-ontvanger. Hoor het graag :)


@Nadia ik heb mijn tv ontvanger dinsdag ochtend geïnstalleerd, 2 dagen aangekeken en zag al snel positief resultaat! Het werkt,krijg nu continu beeld (aan en stand-by modus :v_tone2: ) echt super blij mee! 
kastje is lekker compact en reageer ook sneller!!! 
 

heel erg bedankt!😃


Yes, dat is allemaal zeer positief, @HHoogwerf :D Dank voor je leuke terugkoppeling. Fijn dat het nu weer naar tevredenheid werkt :sunglasses:


Reageer