Skip to main content
Beantwoord

Probleem met KPN TV+ Box: kunnen er nieuwe opgestuurd worden?

• March 12, 2023
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb vorige week 2 nieuwe KPN TV+ Boxen Model DIW7022 ontvangen en continu storingen. Vorige kastjes werkten prima. Ik zag al een andere klacht met dezelfde ervaring, kunt u zonder dat ik uren aan de telefoon ”moet hangen" nieuwe boxen opgestuurd krijgen?

Mvrgr

G.J. van Leeuwen

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Geert Jan van Leeuwen, welkom! Wat jammer dat je zo ontevreden bent! Hiervoor had je de ‘normale’ ontvangers van ons? Waar loop je nu met de TV+ Boxen tegenaan? Wat ervaar je precies? Ik ben benieuwd hoe je de boxen hebt aangesloten. Ik deed hieronder een linkje van het aansluitbeleid:

We ruilen ontvangers niet ‘zomaar’ om, dus het is wel even belangrijk om te weten wat er precies speelt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2023

Beste @Geert Jan van Leeuwen, welkom! Wat jammer dat je zo ontevreden bent! Hiervoor had je de ‘normale’ ontvangers van ons? Waar loop je nu met de TV+ Boxen tegenaan? Wat ervaar je precies? Ik ben benieuwd hoe je de boxen hebt aangesloten. Ik deed hieronder een linkje van het aansluitbeleid:

We ruilen ontvangers niet ‘zomaar’ om, dus het is wel even belangrijk om te weten wat er precies speelt. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 13, 2023

@Geert Jan van Leeuwen zijn je TV+ kastjes via een kabel direct op je Experiabox aangesloten of zitten er netwerkswitches tussen of maak je gebruik van Devolo’s.