Skip to main content

Probleem met Netflix app tv kan geen verbinding maken fout code: ui-117 maar op gsm en laptop werkt Netflix wel gewoon ? Alles al geprobeerd : tv ontvanger gereset , software update tv ontvanger gedaan en netwerk + modem gereset probleem nog steeds hetzelfde kennelijk licht het probleem toch bij KPN gaarne z.s.m. oplossen kpn !!

Probleem met Netflix app tv kan geen verbinding maken fout code: ui-117 maar op gsm en laptop werkt Netflix wel gewoon ? Alles al geprobeerd : tv ontvanger gereset , software update tv ontvanger gedaan en netwerk + modem gereset probleem nog steeds hetzelfde kennelijk licht het probleem toch bij KPN gaarne z.s.m. oplossen kpn !!

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Begin maart komt er een update o.a. in verband met Videoland. Misschien lost hij ook dit probleem op. Zie hier. 

 

Persoonlijk kijk ik altijd via de app van de Smart tv, nooit problemen.


@joop2011 Hoi Joop bedankt voor je reactie het probleem is al weer opgelost Netflix app  opnieuw ingesteld op tv weer opnieuw ingelogd en alles functioneerd weer. Configuratie : Glasvezel FTTH, Experia Box V9, 2x ARRIS VIP 2952 V2


@joop2011 Hoi Joop bedankt voor je reactie het probleem is al weer opgelost Netflix app  opnieuw ingesteld op tv weer opnieuw ingelogd en alles functioneerd weer. Configuratie : Glasvezel FTTH, Experia Box V9, 2x ARRIS VIP 2952 V2

 

De V9 had ik destijds veel problemen mee.

Ik heb nu de Experiabox V10 en die is perfect.

Vraag bij KPN of je de v9 voor de V10 of Box12 mag omruilen.

 

Makkelijkste is om je gegevens in je account van dit Forum compleet in te vullen. 

Alleen de moderator (medewerker KPN) kan die zien en hij / zij kan je dan verder helpen.

Â