Skip to main content

Sinds een aantal dagen heb ik weer problemen met het terugkijken van opnames en het kijken vanaf het begin.
Een tijd geleden heb ik hetzelfde probleem gehad, dit loste zichzelf op een gegeven moment weer op.
Nu dus hetzelfde probleem: opnames van dezelfde dag terugkijken lukt niet, opnames van eerder terugkijken lukt meestal wel.  
Ik heb het forum al afgezocht en kom regelmatig hetzelfde probleem tegen, maar helaas zonder een afdoende oplossing. Misschien kan eens worden aangegeven hoe het probleem ontstaat en, vooral, hoe het kan worden opgelost.
Ik krijg de volgende foutcode: (STB-zap-03 / -40462 - Videoserver niet gevonden).
Mijn Set-Top Box is de ZXV8001 van mei 2016.
Uiteraard heb ik al een aantal dingen geprobeerd: opnieuw opstarten van Set-Top Box, stroom er vanaf, , opnieuw opstarten experiabox  etc. Helaas zonder het gewenste resultaat.
Het is geen wereldschokkend probleem, maar wel uiterst irritant

Geen enkele reactie! Vreemd.


Ha @Roef, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Allereerst even een uitleg over ons forum: de community, die vooral bestaat uit andere klanten zoals jij, en moderators zoals ik, is hier flink actief. Het forum is er vooral op gericht dat andere klanten jou dus kunnen helpen met je probleem. Wij zijn er ook aanwezig, maar in eerste instantie als gespreksleider en daarna pas om de vraag inhoudelijk te beantwoorden. We behandelen topics op volgorde van binnenkomst en ik hen nu net jouw topic open geklikt. Mocht je sneller contact willen, kan je in vervolg het beste even bellen met de collega's via 0800-0402. Er zijn de afgelopen dagen meer meldingen over geweest, maar het zou inmiddels weer vlekkeloos moeten werken. Hoe is dat bij jou? Loop je nog steeds tegen bovenstaande melding aan?


Bedankt voor je reactie.
Inderdaad is het probleem momenteel niet meer aanwezig, dus het lijkt opgelost te zijn.
 


Ik begrijp dat iemand via het forum iets meld. Misschien luistert KPN dan. Ik ben het zat en stap binnenkort over naar een andere provider