Skip to main content
Beantwoord

Probleem met profiel verwijderen en extra profiel aanmaken in de KPN TV+ app

• October 28, 2025
  • 12 reacties
  • 139 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag voor het eerst de KPN TV+ app geinstalleerd uit de playstore. Cijfer 3.2 belooft niet veel goed. Een profiel aangemaakt, prima. Nog één, prima.
Nu wil ik die 2e verwijderen of aanpassen maar als ik er op klik flikkert hij 1x op en blijf ik in het 1ste profiel. Maar ik een 3e profiel en wil je die opslaan dan is er een fout opgetreden.

Hmhmhmhm dan heeft Ziggo het toch beter voor elkaar

Tablet erbij gepakt, app geinstalleerd, ingelogt met pin of met email, maakt niet uit, zelfde probleem.

Enig idee iemand? Of zal KPN dit toch echt op moeten lossen? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Dit zullen wij echt moeten oplossen, ​@Hans Papie!

Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw community profiel? Graag jouw volledige naam, klantnummer en postcode en huisnummer. Geef hier in het topic even een seintje als je dit hebt gedaan, dan weet ik dat wij weer aan zet zijn!

12 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Hans Papie. Welkom op de KPN Community! Vreemd dat het niet lukt om te switchen van profiel of om er één te verwijderen. 

Zelf heb ik een Google Pixel telefoon en heb even geprobeerd om een profiel aan te maken en deze weer te verwijderen. Dat lukt mij zonder problemen of errors. Wel is het zo dat wanneer je switcht van profiel, je dan de pincode moet invoeren. Dat komt bij jou niet tevoorschijn? 

Kun je eens kijken wat er gebeurt als je je pincode wijzigt via de instellingen (tandwieltje) in de KPN TV+ app? Als het daarna nog steeds misgaat, kun je dan eens doorgeven welke telefoon en tablet je gebruikt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 30, 2025

Ik heb een Samsung Tab S7 FE tablet en een Galaxy S22+

Na pincode wijzigen lukt het nog niet. Als ik op de telefoon het profiel aanklik zie ik het ook op de tablet gebeuren btw. Ik heb filmpje toegevoegd zodat je kunt zien wat er gebeurt. Als ik een nieuw profiel toe wil voegen zegt hij “er gaat iets mis” dus dat lukt ook niet.filmpje

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 30, 2025

Moet ook iedere keer pincode ingeven wat het een niet gebruikers vriendelijke app maakt. Die werkt niet fijn. Kom bij Ziggo vandaan dus ik ben hier niet heel blij mee want zij hebben we een top app om tv op je telefoon te kijken. Dat kan ik niet ontkennen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 31, 2025

Hallo ​@Hans Papie ,

Ik leen even een recente reactie van PeterG. 

Die heeft gisteren op zijn mobiel een extra profiel G aangemaakt in de KPN TV+-app.

Als dat geselecteerd wordt, kan hij het ook verwijderen. 

Zie onderaan. 

Alleen het verplichte hoofdprofiel is niet te verwijderen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 31, 2025

Het is niet het hoofdprofiel. Die werkt. Dit profiel kan niet geselecteerd en niet verwijderd. Vraagt wel om pin en die is/lijkt juist.

Ik begrijp ook niet waarom ik steeds een pincide in moet geven. Of is dat om de profielen te scheiden? Het is in ieder geval niet prettig.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank je wel voor de informatie ​@Hans Papie en ook top dat je een filmpje hebt toegevoegd. Via andere kanalen kwamen soortgelijke meldingen binnen, dus we hebben momenteel in onderzoek hoe dit kan. Als er meer te melden is, dan meld ik mij weer!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Dit zullen wij echt moeten oplossen, ​@Hans Papie!

Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw community profiel? Graag jouw volledige naam, klantnummer en postcode en huisnummer. Geef hier in het topic even een seintje als je dit hebt gedaan, dan weet ik dat wij weer aan zet zijn!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 1, 2025

Ik heb het ingevuld.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 3, 2025

Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb jouw klantgegevens doorgegeven aan het TV+ Apps team: wil je eens checken of het profiel nog zichtbaar is en/of nu te verwijderen is?

Om alle app data te verwijderen, kan het ook goed zijn om uit te loggen, de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren en in te loggen.

Ik ben benieuwd of het opgelost is en wacht jouw terugkoppeling af!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 3, 2025

Heb hem nu kunnen verwijderen dus ze hebben iets gedaan. uitloggen, app verwijderen heeft geen zin want het is in de cloud opgeslagen. Probleem doet zich ook voor op tablet waar ik het daarna op heb geinstalleerd.
Enfin, ze hebben het op kunnen lossen. Bedankt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 3, 2025

Het advies om de app uit te loggen, verwijderen en opnieuw te installeren zal het team niet voor niets meegegeven hebben… 😅

Fijn dat het niet nodig was en dat het is opgelost, ​@Hans Papie

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 3, 2025

Dat moet je nooit te hard zeggen. Ik zit zelf ook in het support :-)
Het was in ieder geval niet nodig. Bedankt.