Skip to main content

Zojuist maar weer eens opnieuw telefonisch contact gehad met KPN over het 3 tot 4 maal per dag opnieuw opstarten van mijn tv-ontvanger. Ik ben er helemaal klaar mee!! Enkele weken geleden ook gebeld en ook toen gaf men mij allerlei adviezen over het opnieuw opstarten van de ontvanger.

Dit werkte niet en nu had men weer iets bedacht om de ontvangers uit te wissen tussen de woonkamer en de slaapkamer. Ik was er helemaal klaar mee en heb gezegd, dat ik bij de eerstvolgende mogelijkheid wel over zal stappen naar een nieuwe provider!! Kennelijk is het erg moeilijk om een 10 jaar oude ontvanger om te wissen voor een andere, omdat deze kennelijk niet meer goed functioneert….

Uiteindelijk toch de ontvangers omgewisseld, maar nu deed de ontvanger op de slaapkamer het niet goed, dus het probleem zit dus, zoals ik dacht, in de ontvanger!!!

Ben benieuwd, of men uiteindelijk door zal hebben bij KPN, dat men misschien wat klantvriendelijker om kan gaan met zijn klanten.

Mocht er niet snel een oplossing komen, zal ik zeker overstappen naar een andere provider!!

Hi maas, welkom op het forum. 

Fijn dat het nu helemaal zeker is dat het aan de ontvanger ligt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 


Ik ben deze week naar de dichtstbijzijnde KPN-winkel geweest en heb daar mijn probleem uitgelegd. Hier verleende men wel service en werd mijn tv-ontvanger omgeruild. Alles werkt nu zonder problemen.


Dan was je me net voor, dat is ook wat mijn plan was. Ontzettend sorry dat dit niet eerder is ingezien. 

Ben wel blij om te lezen dat alles nu goed werkt. Laat het me hier weten mocht ik in de toekomst iets voor je kunnen doen. 


Bedankt voor de reactie. We gaan er van uit, dat het nu is opgelost!


Bedankt voor de reactie. We gaan er van uit, dat het nu is opgelost!

Laat het me even weten hoe dit afloopt. 


Bedankt voor de reactie. We gaan er van uit, dat het nu is opgelost!

Laat het me even weten hoe dit afloopt. 

Hoe is dit afgelopen? 


Alles functioneert zonder problemen.


Alles functioneert zonder problemen.

Fijn om te lezen dat het met de nieuwe ontvanger werkt.Â