Skip to main content
Beantwoord

probleem met tv-pakket en tv-ontvanger

  • August 10, 2020
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik had het pluspakket voor tv. Dat heb ik uitgezet omdat ik genoeg heb aan de 'gewone' zenders. Maar nu krijg ik die ook niet meer. Hoe kan dat? Of i het Plupakket noodzakelijk om ook NPO1, 2 e.d. te ontvangen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Anneke-Anna

Ah, een Motorola, kijk eens of je ‘m kunt omruilen 

ps. van het stroom halen is geen fabrieksreset trouwens, een reset voer je altijd uit via ‘terugzetten naar fabrieksinstellingen’ in het systeem. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 10, 2020

Goedemorgen @HWI, haal de ontvanger anders even van het stroom af en herstart de ontvanger. 
 

Zenders in het Pluspakket vind je hier (pluspakket aanvinken zodat je de zenders te zien krijgt)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

Hi Anneke, ik heb alle door KPN aanbevolen stappen om de storing op te lossen al uitgevoerd, heeft helaas niet geholpen. Mijn vraag is eigenlijk of het Pluspakket altijd aan moet staan om zenders te ontvangen. Anders gezegd: of dat noodzakelijk i voor het basispakket.

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 10, 2020

Goedemorgen, dat had je niet beschreven, dat je al allerlei stappen had ondernomen, vandaar. Dat kan ik van hieruit ook niet zien :-) 

Heb je al wel de ontvanger een reset gegeven? Frisse start heet dit met het nieuwe menu, te vinden onder menu-instellingen-systeem
 

Het basis pakket is standaard bij iTV van KPN, daar hoeft het Pluspakket niet voor aan te staan. Welke zenders mis je allemaal? En welke ontvanger heb je?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

Ik heb de ontvanger gereset door hem van de netspanning af te halen, dat hielp niet. Ik krijg geen enkele zender meer. Het is een Motorola VIP 1853 op HDMI-ingang tv. Na een reset krijg ik wel gedurende een paar seconden een zender, maar die valt daarna weer weg. Zelf vermoed ik een kapotte ontvanger. De storing begon met wat sneeuw in beeld.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

Aanvulling: als ik de ontvanger weer aanzet zie ik de balk, die het percentage aangeeft, naar rechts lopen. Dan lijkt alles normaal.


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 10, 2020

Ah, een Motorola, kijk eens of je ‘m kunt omruilen 

ps. van het stroom halen is geen fabrieksreset trouwens, een reset voer je altijd uit via ‘terugzetten naar fabrieksinstellingen’ in het systeem. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 10, 2020

Hartelijk dank Anneke, ga ik doen!